هیچ مجوزی تحت عنوان اپراتور دوم پست صادر نشده است

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات ، محمد حسن محبیان عراقی ، اظهار داشت: تصویب چارچوب پروانه و صدور پروانه اپراتور دوم پست توسط سازمان تنظیم مقررات انجام می شود و شرکت پست هیچ دخالتی در این زمینه نخواهد داشت.
وی افزود: سال گذشته و به منظور توسعه فعالیت های بخش خصوصی در حوزه پست، 30 شرکت برای انجام مربوط به امور پیک ویژه، اعلام آمادگی کردند که پنج شرکت انتخاب و مجوز فعالیت به سه شرکت از سوی پست ارایه شد.
محبیان خاطرنشان کرد: از جمله وظایف این شرکت ها قبول و توزیع مرسولات سریع و ویژه و توزیع مرسولات حداکثر طی چهار ساعت در تهران است.
مدیرعامل شرکت پست با اشاره به آخرین وضعیت خصوصی سازی در شرکت پست گفت: طی نامه ای به وزیر اقتصاد و دارایی، خواستار تشکیل کارگروه خصوصی سازی امور پست شده ایم.
این مقام مسئول ادامه داد: این کارگروه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر اقتصاد و اموردارایی و بخش های ذی ربط جهت اتخاذ تصمیمات لازم برای رفتن شرکت پست به بورس تشکیل خواهد شد.
وی تاکید کرد: طی برنامه اعلامی از سوی سازمان خصوصی سازی، تا پایان سال جاری فرآیند آماده سازی و خصوصی سازی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران طی خواهد شد.
محبیان تصریح کرد: پس از خصوصی سازی، بخش حاکمیتی تحت عنوان سازمان پست دولتی ایران از مجموعه شرکت پست منفک و زیر نظر وزارت ارتباطات به عنوان یکی از واحد های نظارتی بخش پست به فعالیت خواهد پرداخت.
وی افزود: براساس اساسنامه سازمان پست دولتی که هم اکنون در نوبت طرح در جلسه هیات وزیران قراردارد، بخش امور تمبر، شامل چاپ تمبر و انتشار تمبر از جمله تمبرهای یادگاری، جاری و تمبرهای مشترک بین الملل زیر نظر این سازمان انجام خواهد شد.
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا