ال جی و سامسونگ کارمندان بیشتری استخدام می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” کوریا تایمز” ،  شرکت سامسونگ الکترونیک درنظر دارد 4400 کارمند جدید را در نیمه دوم سال جاری میلادی استخدام کند.
این تعداد 29.4 درصد بیشتراز تعداد 3400 نفری است که این شرکت استخدام آنها را هدف گذاری کرده بود.
با احتساب 2100 کارمند استخدام شده توسط این شرکت در نیمه اول سال جاری میلادی تعداد کارمندان جدید استخدام شده این شرکت درسال جاری به 6500نفر می رسد که نسبت به 7500 نفر استخدام شده درسال قبل ،  کاهش 13.3 درصدی نشان می دهد.
یک سخنگوی سامسونگ گفت : این شرکت در حال حاضر در زمینه  تولید و عرضه تراشه حافظه ، صفحه نمایش های تخت و تجارت گوشی تلفن همراه فعالیت بیشتری دارد.
به گفته یکی از مقامهای شرکت ال جی الکترونیک ؛ این شرکت در نیمه دوم سال جاری میلادی 2200 نیروی کار جدید استخدام می کند و درنظر دارد علاوه براین تعداد یک هزار کارمند جدید نیز به نیروی کارش اضافه کند.
شرکت ال جی کارکنان جدید ش را برای فعالیت درقسمت بازاریابی وفروش ، تحقیق و توسعه و بخش های مربوط به تولید تلویزیون و گوشی های تلفن همراه ، استخدام می کند.
یک سخنگوی ال جی گفت :  ما درنظر داریم سهم مان را دربازار جهانی تلویزیون و گوشی های تلفن همراه افزایش دهیم و به همین دلیل نیاز به نیروی انسانی بیشتری داریم .
شرکت های سامسونگ الکترونیک و ال جی الکترونیک به ترتیب رتبه های دوم وسوم جهانی را دربازار گوشی های تلفن همراه دراختیار دارند.
19/131

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا