تلویزیون جدید ال جی با دی وی دی پلی یر به بازار معرفی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، با عرضه این تلویزیون جدید ال جی ، از اشغال فضای بیشتر – یک وسیله بجای دووسیله – جلوگیری شده و فضای خالی بیشتری برای استفاده های دیگر باقی می ماند.
به این ترتیب ، کاربرانی این وسیله براحتی می توانند از برنامه های تلویزیون استفاده کرده و یا به تماشای فیلم های دی وی دی بنشینند.
دی وی دی پلی یر یاد شده درقسمت پایه تلویزیون LG LU7000 جاسازی شده است.صفحه نمایش ای تلویزیون از 19 تا 20 اینچ و بلندگوهای سرخود مخفی است و به شکل براق طراحی وساخته شده است.بدنه این تلویزیون به رنگ مشکی است و جا یا اثر انگشت را نمایان نمی کند.
تلویزیون  LG LU7000 همچنین دارای نرم افزار Freeview ، دو سیستم اتصال HDMI درقسمت پشتی ، قابلیت اتصال وسایل جانبی از جمله کنسول های بازی رایانه ای و دستگاههای پخش صوتی و تصویری است.
تلویزیون یاد شده دارای قابلیت کار و همخوانی با بیشتر فایل فرمت ها است و کاربر می تواند تصاویر دارای فرمت JPEG را تماشا کرده و همچنین ازطریق پورت اتصال USB 2.0 به موسیقی گوش کند.این تلویزیون با صفحه نمایش دوستدار محیط زیست LCD است و دارای مصرف انرژی کم است.
تلویزیون LG LU7000 قراراست در ماه جاری میلادی در انگلیس عرضه شود ولی قیمت فروش آن اعلام نشده است.
131/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا