همکاری ایرانسل با شرکت پرشین تلکام از اسفند سال گذشته قطع شده است

“علیرضا قلمبر دزفولی” روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون حتی یک سیم کارت و یا کارت شارژ به شرکت مذکور واگذار نشده است.
وی درباره انتشار خبری مبنی بر ارتباط “علی کروبی” با شرکت ایرانسل، گفت: با وجود تامین زمان مناسب به شرکت پرشین تلکام از سوی ایرانسل، متاسفانه این شرکت نتوانست بدهی خود را پرداخت کند. ایرانسل نیز بناچار برای وصول مطالبات خود از محل ضمانتنامه بانکی شرکت پرشین تلکام که توسط موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین صادر شده بود، اقدام کرد.
قلمبر دزفولی ادامه داد: به دلیل خودداری موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین از پرداخت وجه معادل ضمانتنامه، ایرانسل نسبت به وصول طلب خود از طریق چک شرکت پرشین تلکام اقدام کرد. به دلیل بلامحل بودن چک مذکور ایرانسل اقدام قانونی برای طلب وصول خود را به عمل آورد و به دلیل برگشت چک، در اقدام قضایی حکم بازداشت دو امضا کننده این چک صادر شد که یکی از آنها علی کروبی است.
مدیرعامل ایرانسل گفت: اینکه شرکت یادشده قرار بود در قبال دریافت مبلغی هنگفت بخشی از کارهای تبلیغاتی شرکت ایرانسل را انجام دهد که به علت تحقق نیافتن این مسئله
، شرکت ایرانسل از علی کروبی به اتهام تصرف غیرقانونی بیش از 2 میلیارد تومان شکایت کرده است، موضوع فوق کذب محض بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. در ضمن شرکت پرشین تلکام هیچ گونه نقشی در مجموع تبلیغاتی و اطلاع رسانی ایرانسل نداشته و ندارد.
قلمبر دزفولی در خصوص اینکه “گفته می‌شود شرکت ایرانسل یکی از اسپانسر های مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری بوده و حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان کارت‌ های اعتباری ایرانسل به شرکت خدماتی تبلیغاتی پرشین تاگام تحویل داده اما این شرکت از برگشت پول حاصل از فروش این کارت ها خودداری کرده”، توضیح داد: ایرانسل یک شرکت خدماتی و اقتصادی است که در چارچوب پروانه فعالیت صادره از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران به خدمت رسانی و فعالیت اقتصادی مشغول است.
وی تصریح کرد: ایرانسل اسپانسر هیچ یک از نامزدهای دهمین دوره ریاست جمهوری نبوده و از این پس نیز نخواهد بود و هیچگونه فعالیت سیاسی نداشته و نخواهد داشت و همواره خود را تابع محض دستورات مقام معظم رهبری می داند از این رو ادعاهای مطرح شده، کذب محض و بی اساس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا