ارتباطات

اختلال خطوط تلفن برای مسافران نوروزی کرمان پیش نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، علیرضا مهدوی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان گفت: در تمام مراکز تلفن تدابیر شیفت بندی اتخاذ شده است و آماده ارائه هرگونه ارائه خدمات به مردم هستند.
وی افزود: در کل استان 585 دفتر خدمات ارتباطی که پیشخوان دولت هستند، وجود دارد که از این تعداد 100 دفتر در مسیر گذر بازدیدکنندگان عید است که شیفت بندی شده‌اند تا بتوانند در 24 ساعت در صورت ایجاد اختلال در خطوط تلفن اقدامات لازم را انجام دهند.
مهدوی تصریح کرد: در بحث به روز نگه داشتن تلفن‌های همگانی شیفت بندی‌هایی برای بازدید فنی آنها انجام دادیم تا در استفاده بهینه مردم از آنها مشکلی پیش نیاید.
وی اظهار کرد: در عید نوروز به علت ترافیک خطوط تلفن همراه، سایت‌های سیار و مضاعف‌کننده‌ای را در مناطق گردشگری و تاریخی همچون ماهان تعبیه کرده‌ایم.
در ادامه این جلسه کاووس محمودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 27 پایگاه اطلاع‌رسانی را در سطح استان راه‌اندازی کردیم که پنج پایگاه در پنج ورودی استان به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به اقدامات سازمان هلال احمر برای ایام نوروز افزود: 300 هزار نقشه شهر، سی‌دی‌های آموزشی و توصیه‌های بهداشتی تهیه و در هر ورودی اصلی نقشه 12 متری استان نصب می‌شود.
محمودی خاطرنشان کرد: نصب 60 بنر در مورد فعالیت‌های سازمان، پخش فرم ارزیابی، برپایی 27 خیمه نماز و 28 پایگاه ثابت و سیار و … از جمله اقدامات پیش‌بینی شده برای رفاه حال مسافران نوروزی در سال جدید است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا