ارتباطات

راه‌اندازی 25 هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید عبدالحسین افتخاری پیش از ظهر امروز در بازدید از مخابرات شهرستان جم اظهار داشت: به زودی بیش از 25 هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان بوشهر نصب می‌شود و با راه‌اندازی این شبکه در واقع مشکل اینترنت استان به طور کامل برطرف می‌شود.
وی افزود: اجرای طرح GSM روستایی نیز با هدف پوشش ارتباطی روستایی که به عنوان بی‌سیم و مویابل محلی شناخته می‌شود، از دیگر برنامه‌های شرکت مخابرات استان بوشهر است که به زودی انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این طرح سبب می‌شود که تا شعاع 10 کیلومتری روستاها، ارتباط‌‌رسانی شود، ضمن اینکه این طرح قابلیت اینترنتی نیز دارد و در نظر داریم این طرح را در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر راه‌اندازی کنیم.
افتخاری تصریح کرد: با توجه به اینکه مخابرات این استان به عنوان یک پایلون اجرای فیبر خانگی ( تلفن بدون سیم ) در کشور شناخته شده است، منطقه عسلویه به عنوان یکی از دو نقطه کشور برای اجرای این طرح بزرگ پیشنهاد شده است که این امر از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و انتظار داریم که اجرای این طرح تاثیر بسیار زیادی بر فعالیت‌های مخابراتی داشته باشد.
وی در ادامه با تجلیل از اقدامات و توانمندی‌های نیروهای فعال در مخابرات شهرستان جم یادآور شد: این شهرستان، نخستین شهرستانی است که اداره مخابرات آن به طور کامل توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و این امر تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت و توسعه شبکه مخابراتی داشته است.
افتخاری در ادامه اظهار داشت: امیدوار هستیم که بتوانیم با تلاش همه کارکنان، از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم و از حداقل امکانات حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم و خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه کنیم.
در این نشست کارشناسان و کارکنان مراکز مخابرات روستایی و کارمندان و کارکنان اداره مخابرات جم نیز به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند و خواستار افزایش امکانات و تجهیزات این شهرستان شدند.
179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا