واگذاري يك ميليون و ۴۰۰ هزار پورت اينترنت پرسرعت در تهران
به گزارش موبنا، علیرضا صیدی با بیان اینکه در سال ۹۳ در استان تهران ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت و ۴۵۰ هزار پورت اينترنت پرسرعت با سرمايهگذاري بيش از ۲۵۰ ميليارد تومان به بهره برداری رسید اظهار داشت: مهمترين برنامهها و اولويتهاي كاري مخابرات در سال ۱۳۹۴ ارائه سرويسهاي مناسب و با كيفيت به مردم، همراه با پشتيباني مطلوب در عرصه ارتباطات و مخابرات است.
وی گفت: از آنجا كه سال ۹۳ سال سرمايهگذاري و توسعه براي فراهم ساختن بسترهاي مورد نياز بود درسال ۹۴ استفاده بهينه از منابع موجود در بخشهاي مختلف اعم از حوزههاي فني و حوزه منابع انساني از اولويتهاي محوري شركت خواهد بود. تكميل فعاليتهاي انجام گرفته شده در حوزه پشتيباني از مشتركان با استفاده مطلوب از توانائیهای بسيار بالای نيروهاي انساني شاغل در شرکت و با اتکا به همدلي و همزباني ميان كاركنان و مشترکین از دیگر برنامه ها به شمار می رود و شعار سال ۱۳۹۴ شرکت مخابرات استان تهران را با عنوان «همدلي و همزباني براي ارايه خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود» سرلوحه فعاليتهاي شركت مخابرات تهران خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۳ با تأمين بخش عمده تجهيزات مورد نياز كه عمدتاً نصب و راه اندازی شده و بخش دیگری از آن که درحال ورود به کشور و در شرف ترخيص است، بسترسازي مناسبي براي تداوم راهبرد رشد و توسعه زیر ساخت ها و ارائه خدمات مطلوب و به روز در شبكه مخابراتي استان تهران فراهم شد. تقويت زيرساختها در قالب پروژه های بهره گیری از نسل جدید سیستم های انتقال نظیر OTN بوده که شرايط مطلوبي را براي ارائه سرويس مناسبتر به سایر اپراتورها و درآمدزایی جهت شرکت را فراهم کرده است.
صیدی افزود: در حوزه شبكه ديتا از نظر درآمدي برنامههاي پيشبيني شده محقق شد و برای پاسخگويي به تقاضاهاي مشترکین و متقاضیان براي دريافت اينترنت پرسرعت، در حال حاضر آمادهسازي شبكه براي واگذاري يك ميليون و ۴۰۰ هزار پورت اينترنت پرسرعت با تكميل تجهيزات در دستور كار قرار گرفته که در نیمه اول سال جاری عملیات نصب و راه اندازی کامل و موردبهره برداری قرار خواهد گرفت.
صیدی در زمینه توسعه و بهبود خدمات پشتيباني از مشتركان رو به افزایش اينترنت پرسرعت شركت مخابرات استان تهران گفت: پروژه توسعه و بهبود ارایه خدمات پشتيباني به مشتركان اينترنت پرسرعت از طريق شماره تلفن ۲۰۲۰ در سال گذشته با توزيع مراكز پاسخگويي در سطح مناطق به خوبي انجام شد. عمليات موفقيتآميزي كه مدت زمان پاسخگويي را به زير سه دقيقه كاهش داد.
وی افزود: در راستای توسعه امکانات مرتبط با پشتیبانی مشترکین اینترنت، اقدام به نصب و راه اندازی سیستم کنترلی OSS با تکیه بر توان داخلی شرکت و شرکت طرف قرارداد ایرانی شده که این سیستم قابلیت پاسخگویی به درخواست متقاضیان را در کمترین زمان و به بهترین نحو مطلوب فراهم می سازد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در زمینه رفع خرابي تلفن ثابت گفت: كاهش حجم شکايات نشان از عملكرد مثبت همكاران شركت دارد.
وی با بیان اینکه بهبود عملکرد در زمينه نگهداري و رفع خرابي لينكهايي كه در اختيار ساير اپراتورها قرار داده بوديم نيز از پروژههاي موفق سال ۱۳۹۳ شركت است گفت: در سال گذشته بصورت پايلوت با شركت ارتباطات سيار اين پروژه وارد مرحله اجرايي شد.