فناوریفناوری های نوینفیدفید برترفین تک و فناوری

همایش فناوری 2024؛‌ معرفی عینک‌ های هوشمند تا هوش مصنوعی پیشرفته

در همایش فناوری 2024 شرکت متا آماده است تا از هدست واقعیت مجازی ارزان‌ قیمت خود رونمایی کند. این رویداد همچنین شامل معرفی عینک‌ های واقعیت افزوده و ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته خواهد بود که نویدبخش آینده‌ ای پر از نوآوری و پیشرفت است.

به‌روزترین‌ها| متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، در حال آماده سازی برای برگزاری همایش فناوری خود؛ 2024 متا کانکت است. این رویداد که به عنوان یک «کنفرانس مجازی» توصیف می‌ شود، فناوری‌ هایی را به نمایش می‌ گذارد که آینده را شکل می‌ دهند.

کنفرانس توسعه‌ دهندگان متا به هوش مصنوعی و واقعیت‌ های مجازی، ترکیبی و افزوده اختصاص دارد و قرار است در تاریخ 25 و 26 سپتامبر برگزار شود.

معرفی به‌روزترین‌ها در همایش فناوری متا

در این کنفرانس، متا نسخه‌ ای مقرون به صرفه‌ تر از هدست واقعیت مجازی متا کوئست ۳ اس را معرفی خواهد کرد. این هدست می‌ تواند فناوری واقعیت مجازی را برای مخاطبان گسترده‌ تری قابل دسترس کند.

وضوح نمایشگر متا کوئست ۳ اس پایین‌ تر است تا خرید آن با قیمت 299 دلار برای مصرف‌ کنندگان با بودجه محدود امکان پذیر باشد

گمانه‌ زنی‌ ها حاکی از آن است که  متا کوئست ۳ اس شامل همان تراشه اسنپدراگون ایکس‌آر۲ نسل۲ و دوربین‌ های RGB برای عبور کامل رنگی XR مانند کوئست ۳ خواهد بود، اما از لنزهای ضخیم‌ تر کوئست 2 با وضوح نمایشگر پایین‌ تر استفاده خواهد کرد تا خرید آن با قیمت 299 دلار برای مصرف‌ کنندگان با بودجه محدود امکان پذیر باشد.

همایش فناوری محلی برای معرفی اولیه عینک‌ های ارایون

همچنین، شرکت‌ کنندگان ممکن است نگاهی اولیه به نمونه اولیه عینک‌ های ای آر اریون که مدت‌ ها منتظر آن بودند، داشته باشند.

عینک‌ های ای آر اریون برای ارائه تجربیات واقعی افزوده با پوشش‌ های دیجیتالی که به‌ طور یکپارچه با نمای دنیای واقعی ترکیب می‌ شوند، طراحی شده‌ اند

برخلاف عینک‌ های هوشمند ری-بن استوریز متا که بیشتر بر ویژگی‌ های صوتی و دوربین تمرکز دارند، عینک‌ های ای آر اریون برای ارائه تجربیات واقعی افزوده با پوشش‌ های دیجیتالی که به‌ طور یکپارچه با نمای دنیای واقعی ترکیب می‌ شوند، طراحی شده‌ اند.

متا نزدیک به یک دهه است که روی عینک‌ های ارایون کار می‌ کند و ممکن است یک نمونه اولیه را در این رویداد به نمایش بگذارد تا پیشرفت خود را نشان دهد و توسعه‌ دهندگان را تشویق کند تا برنامه‌ های افزوده برای این پلتفرم ایجاد کنند.

نمایش تازه‌ های هوش مصنوعی در همایش فناوری

در این رویداد، متا همچنین به بررسی فناوری‌ های هوش مصنوعی مکالمه‌ ای خود خواهد پرداخت. پلتفرم متا برای ایجاد چت‌ بات‌ های هوش مصنوعی بدون کد، استادیو هوش مصنوعی، به ویژه برای توسعه‌ دهندگان جالب است.

ین کنفرانس در نقطه عطفی برای متا برگزار می‌ شود؛ زیرا این شرکت در حال 2 برابر کردن تلاش‌ های خود در زمینه هوش مصنوعی است

این شرکت ممکن است همچنین به پیشرفت‌ های خانواده مدل‌ های هوش مصنوعی Llama بپردازد و به احتمال زیاد به‌ روزرسانی‌ ها یا ارتقاء‌ های جدیدی برای مدل‌ های موجود را معرفی کند.

این کنفرانس در نقطه عطفی برای متا برگزار می‌ شود؛ زیرا این شرکت در حال 2 برابر کردن تلاش‌ های خود در زمینه هوش مصنوعی است و با رقابت فزاینده از سوی رقبای XR مانند اپل مواجه است.

اوایل امسال، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، مقایسه‌ ای از ویژن پرو با هدست کوئست ۳ متا ارائه داد و گفت: من فقط فکر نمی‌ کنم که کوئست ارزش بهتری دارد، بلکه فکر می‌ کنم که به‌ طور کلی محصول بهتری است.

این رویداد همچنین فرصت مناسبی برای شبکه‌ سازی و تبادل ایده‌ ها بین توسعه‌ دهندگان و علاقه‌ مندان به فناوری‌ های نوین خواهد بود. انتظار می‌ رود که رونمایی از محصولات جدید متا، توجه گسترده رسانه‌ ها و جامعه فناوری را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا