اخبار برگزیدهخودروفیدفید برتر

حراج استون مارتین جیمزباند؛ شتاب 5 ثانیه‌ای و سرعت حداکثر 306 کیلومتر در ساعت

استون مارتین ونکویش 2002 که برای تبلیغ فیلم باند «روزی دیگر بمیر» توسط پیرس برازنان رانده شد، به حراج گذاشته می‌ شود. این خودرو در تاریخ 9 اکتبر در حراجی H&H Classics به نمایش در می‌ آید و انتظار می‌ رود که بین 65000 تا 90000 دلار قیمت‌ گذاری شود.

به‌روزترین‌ها| استون مارتین ونکویش 2002 که توسط پیرس برازنان و تولیدات EON برای تبلیغ فیلم باند “یک روز دیگر بمیر” استفاده شده بود، در حراجی H&H Classics در تاریخ 9 اکتبر به نمایش خواهد رسید. انتظار می‌ رود که پیشنهاد‌ها در حدود 50,000 تا 70,000 پوند (65,000 تا 90,000 دلار) برسد.

حراج استون مارتین جیمزباند؛ شتاب 5 ثانیه‌ای و سرعت حداکثر 306 کیلومتر در ساعت

این ونکویش یک خودرو تولید اولیه بود که استون مارتین به عنوان یک خودرو مطبوعاتی از آن استفاده کرده بود. تولیدکننده تنها هفت مدل ونکوئی را نگه داشت که به روزنامه نگاران برای مقالات و بررسی‌ ها قرض داده می‌ شد.

حضور استون مارتین ونکویش در فیلم روزی دیگر بمیر جیمزباند

خودروی تست ونکویش استون مارتین با شماره ثبت‌ های «Y829 MWL» تا «Y836 MWL» به جز «Y830 MWL» ثبت شده بود. پیش از آنکه خودرو راهی استودیوی پاینوود شود تا با پیرس برازنان عکس‌ برداری شود، در چندین مجله به عنوان یک خودرو تست جاده‌ ای به نمایش درآمده بود.

تصاویر گرفته شده با پنجمین جیمز باند برای تبلیغ انتشار «روزی دیگر بمیر»؛ بیستمین فیلم باند استفاده شدند. این خودرو به خاطر رنگ نقره‌ ای تنگستن، داخلی چرمی زغالی و کنسول مرکزی آلومینیومی که با خودروی دیده شده در فیلم مطابقت داشت، مورد علاقه قرار گرفت.

حراج استون مارتین جیمزباند؛ شتاب 5 ثانیه‌ای و سرعت حداکثر 306 کیلومتر در ساعت

از زمان عکس‌ برداری با پیرس برازنان، این خودرو بیش از 20 سال توسط یک کلکسیونر نگهداری شده است. در این مدت، پلاک‌ های ثبت نامی «M16 SPY» و «A12 AML» نیز داشته است. از زمان نو بودن، این خودرو تنها 37,800 مایل را طی کرده است که نیمی از آن در سال اول زندگی خودرو را برای تست رسانه ای طی کرده است.

حراج استون مارتین جمیزباند در ماه اکتبر

جیمز مک‌ویلیام، مدیر فروش در H&H Classics در این باره گفت: حراج اکتبر، فرصتی فوق‌ العاده برای داشتن قسمتی از تاریخ سینما و خودرو با این استون مارتین ونکویش خیره‌ کننده فراهم می‌ کند. این خودرو نه تنها در استودیوی پاینوود برای عکس‌ برداری با پیرس برازنان برای فیلم « روزی دیگر بمیر» استفاده شده است بلکه به عنوان اولین خودرویی که جاده تولا م۶ را برای گرامیداشت افتتاح آن راند، مشهور است.

علاوه بر این، با توجه به ارتباط نزدیک با جیمز باند و پیرس برازنان که خودش مالک یک استون مارتین ونکویش V12 2002 بود، این خودرو نمونه‌ ای بی‌ نظیر از آخرین تور بزرگ دستی ساخته شده توسط مارک است.

برازنان به کارخانه استون مارتین قبل از شروع فیلمبرداری فیلم « روزی دیگر بمیر» دعوت شد. این تجربه او از خودرو در طول ساخت فیلم، او را متقاعد کرد که یک ونکویش بخرد که تا سال 2015 که در یک آتش‌ سوزی در خانه از بین رفت، مالک آن بود.

حراج استون مارتین جیمزباند؛ شتاب 5 ثانیه‌ای و سرعت حداکثر 306 کیلومتر در ساعت

خودرو ونکویش، که نمایانگر دورانی جدید برای استون مارتین بود، توسط ایان کالوم طراحی و همراه با لوتوس توسعه داده شد. این خودرو بزرگ شامل یک موتور V12 شش لیتری است که قادر به تولید 460 اسب بخار و 400 پوند فوت گشتاور است. زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو پنج ثانیه و حداکثر سرعت آن 305 کیلومتر در ساعت است.

ونکویش اولین خودروی قهرمان استون مارتین بود که در فیلم باند از زمان فیلم 1987 «چراغ‌ های زندگی» که با بازی چهارمین جیمز باند، تیموتی دالتون، به نمایش درآمد. پس از «روزی دیگر بمیر»، استون مارتین‌ ها در هر پنج فیلم باند تولید شده حضور داشته‌ اند. این ونکویش 2001 در موزه جنگ امپریال در کمبریج‌ شایر در اوایل اکتبر به حراج خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا