بازاربورس

افزایش 1105 واحدی شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد ۱,۱۰۵ واحدی همراه شد و به رقم ۲ میلیون و ۱۱۴ هزار واحد رسید. هم‌زمان، شاخص فرابورس کاهش ۱۷ واحدی را تجربه کرد.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ شاخص کل بورس تهران امروز، یکشنبه ۲۲ مهر، با رشد ۱,۱۰۵ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۹۷۳ واحد رسید. با این حال، شاخص هم‌وزن با کاهش ۳۹۳ واحدی در رقم ۶۹۶ هزار و ۴۷۶ واحد قرار گرفت و شاخص قیمت هم‌وزن نیز با افت ۲۰۹ واحدی به ۳۷۱ هزار و ۲۱۱ واحد رسید.

در جریان معاملات امروز، بیش از ۸.۶ میلیارد سهم و اوراق مالی در بورس تهران، طی ۳۲۵ هزار معامله، به ارزش ۴۵ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. نمادهای «وغدیر، فملی، کچاد و فولاد» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند، در حالی که نمادهای «فارس، شپنا و شبندر» تأثیر منفی گذاشتند.

کاهش شاخص فرا بورس؛ تأثیر منفی نمادهای «خاور» و «زاگرس»

همچنین، شاخص کل فرابورس ایران با کاهش ۱۷ واحدی به عدد ۲۱ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۴ واحد رسید. در فرابورس نیز، بیش از ۴.۴ میلیارد سهم و اوراق مالی در ۱۶۵ هزار و ۶۳۴ معامله به ارزش قابل توجهی داد و ستد شد. نمادهای «آریا، فصبا و حسینا» اثر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند و نمادهای «خاور، زاگرس، شاوان و تجلی» بیشترین اثر منفی را بر این شاخص گذاشتند.

این وضعیت نشان‌دهنده نوسانات نسبی در بازار سرمایه ایران است، که تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله وضعیت شرکت‌ها و صنایع قرار دارد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا