آغاز طرح نوروزی ایرانخودرو با خدمات رایگان و امداد هوشمند

میرحسینی مدیرعامل شرکت امداد ایرانخودرو و رمضانی معاون خدمات پس از فروش ایساکو از اجرای طرح ویژه نوروزی 1404 خبر دادهاند. این طرح با خدمات گسترده و نوآورانه از جمله امداد دیجیتال، خدمات رایگان ایاب و ذهاب، اپلیکیشن بسپُر و امکانات امداد هوشمند، آرامش سفر نوروزی را برای مشتریان تضمین میکند.
به گزارش بهروزترینها؛ سید عباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امداد ایرانخودرو از آغاز طرح گسترده خدمات نوروزی این شرکت خبر داد و اعلام کرد: «تغییر در مدیریت ایرانخودرو به معنای تغییر در نگرش خدماترسانی به مشتریان است. این تغییر، صرفاً در حد شعار نخواهد ماند و مشتریان ایرانخودرو، کیفیت ارتقایافته خدمات را بهصورت ملموس درک خواهند کرد.»
وی افزود: «برای اجرای این طرح گسترده، 1523 تیم امدادی در نقاط مختلف کشور مستقر شدهاند تا در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات لازم را به خودروهای نیازمند ارائه کنند. کاهش میانگین زمان انتظار مشتریان به کمتر از 25 دقیقه از ویژگیهای کلیدی این طرح است. ما بهطور مستمر در تلاش هستیم این زمان را بهبود بدهیم.»
خدمات رایگان و تخفیفهای ویژه برای مشتریان ایرانخودرو
میرحسینی همچنین به خدمات رایگان امداد نوروزی اشاره کرد و گفت: «برای مشتریان ایرانخودرو، خدمات ایاب و ذهاب امداد نوروزی کاملاً رایگان خواهد بود. علاوه بر این، در مرحله اول طرح، تمرکز ما بر اقدامات پیش از سفر است تا مسافران بتوانند با اطمینان از سلامت خودرو خود، سفرشان را آغاز کنند. سرویس ویژهای با نام «قبل از سفر نوروزی» راهاندازی شده است که در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و دغدغههای سفر کمک بزرگی میکند. در این سرویس، هزینه رفتوآمد امدادگر به محل مورد درخواست مشتری رایگان بوده و اجرت خدمات با تخفیف 50 درصد محاسبه میشود.»
نوآوریهای امداد دیجیتال؛ اپلیکیشن «بسپُر»
مدیرعامل امداد ایرانخودرو از امداد دیجیتال بهعنوان یکی از نوآوریهای امسال خبر داد و توضیح داد: «برای تسهیل دسترسی به خدمات، اپلیکیشن «بسپُر» راهاندازی شده است. این پلتفرم امکان دریافت خدمات متنوع همراه با پیشفاکتور، استفاده از کیف پول دیجیتال با شارژ اولیه 100 هزار تومان و همچنین تخفیفهای ویژه را به مشتریان ارائه میدهد. از طریق این اپلیکیشن، موقعیت اکیپهای امدادی و ایستگاههای شارژ خودروهای برقی نیز قابل رهگیری خواهد بود.»
امداد هوشمند خودروهای متصل؛ تجهیزات اضطراری در «ریرا»
میرحسینی درباره خودروهای متصل توضیح داد: «برای نخستین بار، خودروی متصل ایرانخودرو با نام «ریرا» به دکمههای اضطراری «ایکال» و «بیکال» مجهز شده است. این فناوری ارتباط مستقیمی را با نهادهای امدادی برقرار میکند و موقعیت مکانی خودرو را برای ارائه خدمات سریعتر ارسال میکند.»
وی نسبت به فعالیت امدادهای متفرقه هشدار داد و بیان کرد: «این گروهها توانایی فنی لازم، قطعات اصل و قیمتهای متعارف ندارند و ممکن است مشتریان را به تعمیرگاههای غیرمعتبر ارجاع دهند یا به خودروها آسیب برسانند. به همه هموطنان توصیه میکنم در صورت نیاز به خدمات، تنها از کانالهای معتبر امداد خودرو ایران استفاده کنند.»
ارائه خدمات پس از فروش ایساکو با برنامههای گسترده
رسول رمضانی معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز از برنامههای گسترده این شرکت برای خدمات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: «تیم مدیریت جدید ایساکو در روند بهبود خدمات پس از فروش نگاه ویژهای دارد و در این راستا توسعه شبکه نمایندگیها در دستور کار قرار گرفته است. اگرچه از ابتدای سال تا بهمنماه 10 نمایندگی جدید به شبکه ایساکو اضافه شده بود، در اسفندماه نیز چهار نمایندگی جدید راهاندازی خواهد شد تا 90 درصد جمعیت کشور به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.»
وی درباره خدمات نمایندگیهای ایساکو در تعطیلات نوروز افزود: «از مجموع 663 نمایندگی ایساکو، 283 مورد در ایام نوروز فعال خواهند بود. این نمایندگیها شامل 182 نمایندگی تکشیفت، 86 نمایندگی دو شیفت و 15 نمایندگی سهشیفت و 24 ساعته هستند. حتی خدماترسانی در ایام ماه رمضان و پیش از سحر نیز انجام خواهد شد.»
رمضانی همچنین به خدمات ویژه خودروهای برقی اشاره کرد و ادامه داد: «برای ارائه خدمات تخصصی به خودروهای برقی، 28 نمایندگی فعال شدهاند و 9 تیم سیار فنی-مهندسی نیز برای عیبیابی این خودروها آماده خدمت هستند.»
آمادگی کامل برای تأمین قطعات
معاون خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص تأمین قطعات نیز گفت: «برای جلوگیری از هرگونه کمبود، تاکنون 90 میلیون قطعه یدکی به نمایندگیهای ایساکو ارسال شده و فروشگاههای ما نیز همگی به قطعات اصلی مجهز شدهاند.»
رمضانی در پایان اعلام کرد: «هموطنان میتوانند برای دریافت خدمات از طریق اپلیکیشنهای «بسپُر» و «ایساکو»، وبسایت www.096440.com یا شماره تماس سراسری 096440 اقدام کنند. این خدمات بهصورت 24 ساعته در دسترس خواهد بود.»