ارتباطات

ایجاد مجرای مناسب طرح دعاوی اینترنت

بخش مرتبط با رسیدگی به دعاوی اینترنت در حال ایجاد است    
‌وفا غفاریان – رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: اگر فردی قراردادی را با جایی منعقد کرده و ببیند که کیفیت یا سرعت اینترنت متناسب با قرارداد نیست می‌تواند مورد را به سازمان ارجاع دهد.
وی درباره پرداخت خسارت به شرکت‌های اینترنت در زمان قطعی اینترنت از طرف مخابرات گفت: بر اساس توافقنامه سطح خدمات (SLA) زنجیره شرکت‌ها به همدیگر متعهد می‌شوند که اگر نتوانند آن کیفیتی را که تعهد کرده‌اند به انجام برسانند جریمه پرداخت کنند.
غفاریان ادامه داد: البته یک بخش اندازه‌گیری کیفیت ایجاد شده و بخش مرتبط با رسیدگی به دعاوی در حال ایجاد است و هر کسی هم می‌تواند شرایط خود را نسبت به طرف قرارداد تامین کننده اینترنت بسنجد و درواقع با ایجاد بخش جدید فرد وضعیت عملی اینترنت را مورد اندازه‌گیری قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا