جوانان آمريکايي بيش از ديگران از بانک همراه استفاده مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “يو اس آ تودي”، تحقيقات و بررسي ها نشان مي دهد که 21 درصد کاربران 18 تا 34 ساله براي نقل و انتقالات مالي از تلفن همراه استفاده مي کنند که اين ميزان 10 درصد کل جمعيت آمريکا را تشکيل مي دهد.
در اين مطالعات تمامي کاربران پاسخ دهنده، داراي تلفن همراه و حساب بانکي بوده اند و ميزان خطا 2+ و 2-  درصد بوده است. 
پيش بيني مي شود که تعداد کاربران موبايل بانکينگ که در سال 2006 تعداد آن ناچيزي بود ، در پايان سال گذشته به 7/1 ميليون نفر رسيد و پيش بيني مي شود که  اين رقم  تا پايان سال جاري ميلادي به 8 ميليون نفر افزايش مي يابد.
اين مطالعات روي يکهزار 424  نوجوان 18 سال به بالا و از 24 تا 28 ژانويه توسط شرکت ” Opinion Research” صورت گرفته است.
بر اساس اين پيش بيني ها تا سال 2010 تعداد کاربراني که براي نقل و انتقالات مالي از سرويس هاي تلفن همراه استفاده مي کنند به 35 ميليون نفر خواهد رسيد.
90درصد  بانک هاي آمريکا سرويس هاي بانکي تلفن همراه ارايه مي دهند که از اين ميان ” Bank of America” با 500 هزار مشترک بيشترين کاربر سرويس هاي بانکي تلفن همراه را دارد.
با وجود اين که اکثر بانک هاي آمريکا سرويس هاي بانکي تلفن همراه را ارايه مي دهند اما 89درصد کاربران براي نقل و انتقالات مالي از تلفن همراه استفاده نمي کنند.
کاربران تلفن همراه پايين بودن ضريب امنيت ، بي اعتمادي و ترس از انتشار اطلاعات شخصي و خصوصي را مهمترين علت عدم استفاده از سرويس هاي بانکي تلفن همراه اعلام کردند.
112/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا