ارتباطات سيار تاکنون5 هزار شماره رند تلفن همراه فروخته است

مهندس عليشاهي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت : در هر دوره از مزايده شماره هاي رند تلفن همراه تنها حدود 30 درصد از شماره ها متقاضي داشته و شماره هايي که پيشنهادي نداشته و يا قيمت زيرپايه براي آن پيشنهاد شده است، از مزايده حذف و درمزايده هاي بعدي شرکت داده مي شوند.
وي همچنين از برگزاري دوره نهم مزايده شماره هاي رند و مرتب سيم کارت هاي دائمي اپراتور اول در روزهاي نخست خردادماه جاري خبر داد و افزود: در اين دوره مزايده نيز دو هزار شماره رند و مرتب سيم کارت دائمي همراه اول به مزايده گذاشته مي شود.
وي به درآمد حاصل از  شماره هاي رند فروخته شده اشاره اي نکرد.
مزايده 350 هزار شماره رند و مرتب تلفن همراه از کدهاي مختلف ،با ابلاغ مصوبه مجمع عمومي مخابرات از نيمه دوم سال 85 آغاز شده و توسط شرکت ارتباطات سيار و شرکت هاي مخابرات استاني انجام مي شود.
در هر مرحله از برگزاري اين مزايده، دو هزار شماره رند و مرتب به مزايده گذاشته مي شود.
قيمت پايه اين شماره ها نيز توسط کميته تعيين قيمت پايه در شرکت مخابرات ايران و با استفاده از نظر کارشناسان استان ها تعيين شده و متقاضيان مي توانند با خريد اوراق مربوطه در اين مزايده شرکت کنند.
در اولين مزايده شماره هاي رند ، سيم کارت 09122111111 به قيمت هفتاد و دو ميليون و  100 هزار ريال به فروش رفت.
اما سيم کارت شماره 09127777777 در مرحله پنجم مزايده اين شماره‌ها به قيمت? 577?ميليون و ? ????هزار و ? 770 ريال فروخته شد.
اين مبلغ بالاترين بهاي پرداختي براي يك شماره رند در ايران بوده است.
128/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا