مدل W760 سوني اريکسون

اين گوشي کشويي شيک در سه رنگ نقره اي ، قرمز و مشکي در بازار عرضه خواهد شد.
** طراحي
ابعاد اين مدل سوني اريکسون  ??? در  ?? در  ?? ميلي متر است . اين گوشي از مدل W910 بزرگتر است و تقريبا هم اندازه W850 است.
کليد حرکتي و کليدهاي کنترل اطراف آن داراي طراحي دايره شکل بوده که بلندگوي استريو W760 را نيز در بر مي گيرد. بلندگوها به طرز مناسبي در اطراف کليدهاي سبز و قرمز قرار گرفته اند . در اين قسمت دو SoftKey ، کليد C و کليد منوي Activity نيز وجود دارد . اين چهار کليد به سادگي در چهار طرف قسمت کنترل قرار دارند و به سبک صفحه کليد تخت است.
در طرف راست W760 فقط کليد ولوم وجود دارد . به دليل اينکه منوي دوربين به صورت عمودي است، کليد آن مانند بسياري از مدل ها در اين قسمت وجود ندارد.
در طرف چپ گوشي Fast Port براي وصل کردن هدست ، کابل داده يا شارژر مشاهده مي شود . کليد واکمن نيز در اين قسمت قرار دارد . از کليد واکمن مي توان براي دسترسي مستقيم به نرم افزار پخش موسيقي استفاده کرد . براي کنترل لرزش نيز به اين کليد نياز است و فقط در صورت فشار دادن کليد واکمن مي توان از اين ويژگي استفاده کرد.
** صفحه نمايش
صفحه نمايش اين گوشي 2.2 اينچ TFT  داراي وضوح QVGA است.
دو کليد ميانبر در بالاي صفحه نمايش مشاهده مي شود که سوني اريکسون آنها را کليدهاي بازي ناميده است . در حالت Standby کليد چپ آخرين عکس گرفته شده با دوربين را نشان مي دهد.
** راديو
راديو FM در سوني اريکسون W760 حداکثر 20 ايستگاه را ذخيره مي کند و از RDS نيز پشتيباني مي کند . راديو از پيش تنظيمات اکولايزر استفاده نمي کند اما در عوض از سرويس تشخيص موسيقي ( Track ID ) پشتيباني مي کند. راديو نيز مانند نرم افزار موسيقي در زمينه اجرا مي شود، اما فاقد گرافيک تمام صفحه است.
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
سوني اريکسون W760 به يک دوربين سه مگاپيکسل مجهز است که ماکسيمم وضوح آن ???? در  ???? پيکسل است. دوربين اين گوشي به کانون اتوماتيک مجهز نيست و نماياب آن فقط در جهت عمودي کار مي کند و حتي کليد اختصاصي دوربين هم ندارد و مانند دوربين در گوشي هاي مدل پايين بنظر مي رسد.
** حافظه داخلي
حافظه داخلي اين گوشي 40 مگابايتي توسط کارت حافظه Memory Stick Micro M2 تا يک گيگابايت ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
اين گوشي که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است، تا اواسط سال جاري ميلادي در اختيار عموم قرار مي گيرد.
تا کنون قيمت اين گوشي به صورت دقيق برآورد نشده است.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا