ميزان سرمايه انتقالي به وزارت ارتباطات در کميسيون اقتصاد دولت تصويب شد

به گزارش موبنا صابر فيضي،اظهار داشت: بر اساس مصوبه 28 اسفند ماه سال 85 هيات وزيران، اموالي براي حاکميت بايد به وزارت ارتباطات انتقال پيدا مي‌کرد.
وي در خصوص مبلغ تصويب شده براي اين منظور گفت: با بررسي‌هاي به عمل آمده در شرکت مخابرات ايران و کميسيون اقتصادي دولت، مبلغ 336 ميليارد تومان از محل ذکر شده به وزارت ارتباطات، انتقال پيدا خواهد کرد.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران در عين حال درباره آخرين اقدامات انجام شده براي واگذاري سهام مخابرات در بورس تصريح کرد: بيش از اين، مسوولان ذيربط  16 سوال از شرکت مخابرات ايران مطرح کرده بودند.
وي خاطر نشان کرد: با مصوبه 29 ارديبهشت ماه دولت ، مبني بر تبديل شرکت مخابرات از سهامي خاص به سهامي عام، آخرين مورد باقي مانده از سوال‌هاي مطرح شده، برطرف شد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، مهندس فيضي تاکيد کرد که براساس اين مصوبه، شرکت مخابرات به سهامي عام تبديل خواهد شد و اکنون به منظور ثبت، به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شده است.
وي با اشاره به برخي از سوالات مطرح شده از سوي مسوولان بورس اظهار داشت: اطلاعات مالي پيش بيني شده براساس پروانه فعاليت اپراتور، اطلاعات مربوط به طرح‌هاي توسعه‌اي، وضعيت املاک و تعهد سازمان خصوصي سازي مبني بر عرضه سهام شرکت مخابرات از جمله سوالات مطرح شده است.
به گفته وي با تلاش‌هاي صورت گرفته ، تاکنون به تمامي سوالات پرسيده شده از سوي مسوولان ذيربط پاسخ داده شده و از نظر شرکت مخابرات، سهام اين شرکت آماده عرضه شدن در تالار بورس است.
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا