Greystripe بازي موبايلي به کاربران آلماني ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” 800 بازي تلفن همراه به صورت رايگان در اختيار کاربران simyo قرار مي گيرد.
بازي هاي تلفن همراه يکي از مهمترين سرگرمي هاي گوشي است که با استقبال گسترده کاربران روبرو مي شود و شرکت simyo از بستن اين قرار داد بسيار ابراز خشنودي کرده است.
کاربران آلماني اخيرا جزو مهمترين کاربران بازي هاي تلفن همراه شده اند و بيش از نيمي از کاربران اين کشور بيش از يک ساعت در شبانه روز به بازي هاي تلفن همراه مي پردازند.
شرکت  simyo با بستن اين قرارداد فرصت مناسبي را براي دانلود بازي هاي تلفن همراه با حداقل هزينه در اختيار کاربران خود قرار مي دهد و از آنجا که سرعت اين شبکه براي انتقال داده ها پايين است و هزينه ها نيز بالا مي باشد، کاربران از اين فرصت استفاده مناسب را خواهند کرد.
، “رولف هانسن” مدير اجرايي سيميو در مورد اين قرارداد گفت: کيفيت بالاي بازي هاي Greystripe و شيوه جالب تبليغاتي آنها مي تواند کاربران ما را به دانلود اين بازي ها ترغيب کند و ما از اين قرارداد بسيار راضي هستيم.
شرکت Greystripe ارايه دهنده تبليغات و سرگرمي هاي  تلفن همراه براي اپراتورهاي مختلف در سراسر جهان است و يک وب سايت بازي نيز به نام Game jump دارد که بازي هاي ويديويي را براي موبايل و ديگر دستگاه هاي همراه ارايه مي دهد.
112 / 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا