گوشي “اسپايس اس – 525 ” وارد بازار هند شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي” تک تري نيوز دات کام” ، اين گوشي با قيمت ارزان ، داراي قابليت ضبط موزيک مورد دلخواه کاربر که از راديو اف ام پخش مي شود ، با فشار دادن فقط يک دکمه است.
گوشي تلفن همراه يادشده  که دراندازه هاي 1/103 – 4/43 – 8/17 ميليمتر و وزن 77گرم طراحي و ساخته شده است ، داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله يک صفحه نمايش اسپورت TFT ب 65 هزار رنگ ، دفتر تلفن با قابليت ثبت و ضبط 500 شماره تماس،سيستم قابل برنامه ريزي خاموش و روشن (on/off) براي پخش آهنگ و بلندگو مي باشد.
اين گوشي همچنين داراي سيستم پيگيري و رديابي موبايل است که يافته گوشي هنگام سرقت و مفقود شدن بسيار مفيد است و سيستم رديابي  اين گوشي به اين صورت کار مي کند که با ارسال يک پيام SMS  حاوي شماره تلفن سرقت شده به يک شماره تلفن همراه که از قبل کاربر آن را مشخص کرده است ، آن را رديابي و پيدا مي کند.
اين گوشي همچنين قابليتي دارد که به کاربران امکان وارد کردن شماره تلفن هايي را که ديگر مايل نيستند از آنها تلفني داشته باشند، درليست سياه قراربدهد تا کاربران آن شماره ها نتوانند با اين کاربر تماس برقرار کنند.
 Spice S-525 داراي باتري با ظرفيت مناسب براي 4ساعت مکالمه و 200 ساعت حالت آماده بکار است و قيمت آن  با يک سال گارانتي طبق شرايط تعيين شده ، 2 هزار و 99 روپيه هند اعلام شده است.
شرکت هندي Spice Mobiles Limited بخشي از شرکت M Corp Global  و ارايه کننده خدمات صنعت  تلفن همراه است.
131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا