سه خبر از اسپرينت ، 28TEL و بمبئي اپليکيشن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، “اسکات وينر”  گفت: کارمندان دولتي هرگز حاضر به پرداخت اين هزينه هاي اضافي نخواهند شد و به همين منظور شرکت اسپرينت نکستل سومين اپراتور بزرگ آمريکا جريمه لغو زود هنگام قرارداد را براي کارمندان دولتي را که مشاغل سخت دارند مورد عفو و بخشش قرار مي دهد.
قرارداد هاي اپراتوري در آمريکا  زمان خاص و مشخصي دارند که کاربران با بستن اين قرارداد ها بايد تا پايان مدت قرارداد هزينه اي ماهيانه را پرداخت کنند.
در صورتي که برخي کاربران مايل به لغو زود هنگام قراداد باشند بايد هزينه اي را به عنوان جريمه به اپراتور خود پرداخت کنند.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود 243ميليون نفر و ضريب نفوذ ان 81درصد است.
در اين کشور 18اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
همچنين در خبرها آمده است که 28TEL که سرويس هاي مخابراتي و ارتباط از راه دور را به شکل آنلاين ارايه مي دهد از عرضه سرويس مکالمه بين المللي رايگان براي کاربران تلفن همراه خبر داد.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت تي ام سي نت،  اين سرويس به اين شکل است که هنگامي که تماس برقرار مي شود و از آن سوي خط فردي منتظر پاسخ است برقراري ارتباط توسط ISP با شماره اي که روي صفحه نمايش نشان داده مي شود، صورت مي گيرد.
به اين ترتيب کاربران مي توانند با پرداخت هزينه اشتراک به شکل ماهانه از مکالمه رايگان بين المللي بدون محدوديت زمان لذت ببرند.
اين سرويس براي مکالمات رومينگ نيز پيشنهاد مي شود زيرا کاربران مي توانند از پرداخت هزينه هاي رومينگ بين المللي معاف شوند و همه تماس ها را مستقيما با تلفن همراه محلي دريافت کنند. 
اين سرويس براي تجار بين المللي و يا افرادي که دايم در سفرهستند ، بسيار مناسب است.
همچنين تک وک اعلام کرد که پورتال بمبئي اپليکيشن با همکاري شرکت SMS GupShup سرويس جديد ارايه اطلاعات به دانشجويان را با استفاده از SMS راه اندازي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک وک”، کاربران مي توانند گزينه اي را انتخاب کرده تا هشدارهاي پيام کوتاه حاوي اطلاعات دانشکده هاي مختلف را دريافت کنند.
کاربران در نقاط مختلف هند همچنين مي توانند از کانال SMS براي ارسال متن به مديران پورتال هاي آنلاين استفاده کنند. 
اين سايت از سوي دفتر معاونت وزير آموزش پرورش هند حمايت مي شود و براي دانش آموزاني است که قصد ثبت نام در دانشگاه و دريافت اطلاعات درباره آنها را دارند.
همچنين کاربران مي توانند با ارسال SMS به شماره مخصوصي با معاون وزير آموزش و پرورش تماس برقرار کنند.
SMS GupShup بزرگترين پلتفورم اجتماعي موبايلي ارسال پيام است که از رشد سريعي برخوردار بوده است و يک سرويس پيام دهي گروهي برمبناي SMS رايگان است که توسط ميليون ها کاربر استفاده مي شودو گروه هاي اجتماعي را در دسته هاي مختلف مالي، سرگرمي، تجارت، اخبار، تحصيلات، روحاني، سلامت و غيره تقسيم مي کند.
135/112/131/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا