کاربران هنگ کنگي از هزينه هاي اتصالات ناخواسته به ستوه آمدند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مانسترز اند کريتيکس”، بسياري از کاربران هنگ کنگ  با هزينه هاي ماهيانه بالاي 1800 دلاري به خاطر اتصال به سرويس هاي بي سيم مواجه شده اند.
انجمن کاربران تلفن همراه هنگ کنگ در باره تلفن هاي پيشرفته که بدون اطلاع کاربر به سرويس هاي بي سيم گران قيمت وصل مي شوند ،هشدار داد.
اين انجمن اعلام کرد که در فاصله ماه هاي ژانويه و مي 143 مورد شکايت در اين باره دريافت کرده و آمار شکايات سال 2007 نيز 270 مورد بوده است.
هزينه دانلود فايل هاي بزرگ براي کاربران تلفن همراه بسيار بالا است و برخي گوشي ها بدون آگاهي کاربر و به طور خودکار اين کار را انجام مي دهند.
براي مثال يکي از اپراتورهاي هنگ کنگ بدون اطلاع کاربر گوشي وي را به اينترنت وصل کرده و اين کاربر با هزينه يکهزار و 792 دلاري روبرو شده است.
هنگ کنگ يکي در زمينه اتصالات پرسرعت اينترنت بسيار پيرفت داشته  است و اتصالات رايگان بي سيم را در هواپيماها و ساختمان هاي دولتي ارايه مي دهد.
دولت هنگ کنگ همچنين درصدد ارايه 9/6 ميليون اتصالات کاملا بي سيم از طريق سيگنال هاي WiFi  در  اين کشور است.
تعداد کل کاربران هنگ کنگ تا دسامبر 2007ميلادي  43/8 ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 4/121 درصد است.
4 اپراتور تلفن همراه در اين کشور فعال هستند که CSL از نظر تعداد کاربران مقام نخست را دارد. 
112 / 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا