نوکيا سيستم بازي هاي N-Gage موبايل را عرضه کرد

در گوشي هاي سازگار با اين سيستم ، کاربران قادر خواهند بود بازيهاي گوناگون را انتخاب كرده و يا با دوستان خود بازي كنند و راهنماي بازي ها را به صورت رايگان ًروي گوشي خود ذخيره كنند.
در همين حال با كارتهاي اعتباري هم مي توان اين بازي ها  را خريداري كرد.
تا ماه آينده شركتهائي مانند (Electronic Arts وGameloft) برخي از محصولات مهم خود را از طريق N-Gage در اختيار كاربران قرار مي دهند.
سري اول اين بازي ها شاملBrain Challenge   وAsphalt3:  Street Rules  است که توليدي شركت Gameloft و بازي هاي Creatures of the Deep بوده است .
 بازي هاي Evolution نيز توليدي نوكيا است.اين بازي ها توسط برخي سازمانها مثل فيفا دنبال مي شوند.
از امروز به بعد كاربران دسترسي به تعداد زيادي از بازي هاي باكيفيت بالا خواهند داشت كه اغلب اين بازي ها اختصاصي N-Gage ميباشد.اين بازي ها را ميتوان به صورت آنلاين با سايرين بازي كرد و گرافيك بكار رفته در بيشتر موارد قبلاً در هيچ موبايلي مشاهده نشده است.
با استفاده از N-Gage کاربران  مي توانند ليستي از دوستان خود را انتخاب كرده و به صورت چت پيغام ردو بدل كنيد.
با اين سيستم كه در كامپيوتر هم قابل استفاده است شما عضو گروه هاي دوستي شده وبه صورت آنلاين بازي ميكنيدو بازي هاي جديد را خريده و روي گوشي خود ذخيره سازي ميكنيد..
قبل از اينكه خدمات N-Gage به اين صورت ارائه شود شركت نوكيا بازخورد اولين برنامه N-Gage رابررسي كرد.در 8 هفته اي كه اين سيستم برقرار شد ده ها هزار نفر از بيش از 100 كشورجهان براي استفاده از اين سيستم ثبت نام كردند.
از طريق سايت http://www.n-gage.com مي توان براي ذخيره كردن اين نرم افزار، از گوشي خود ويا كامپيوتر  استفاده کرد.
قيمت اين بازي ها بين 8 تا 13.5 دلار است.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا