آلکاتل لوسنت و شنتل قرارداد 30 ميليون دلاري امضا کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا” به نقل  از سايت سلولارنيوز”، بر اساس اين قرارداد تجهيزات،سرويس ها و نرم افزار شنتل که يک سيستم Sprint PCS وابسته به اسپرينت نکستل است، گسترش خواهد داد.
بر اساس اين قرارداد آلکاتل همچنين موظف است فناوريDMA2000 1xEV-DO (Rev. A)   را براي ارتقا شبکه شنتل به کار گيرد و گسترش پوشش دهي سرويس هاي صوت و ديتا و همچنين حجم شبکه از ديگر وظايف الکاتل است.
“کريس فرنچ” مدير شنتل با بيان اين که فناوري هاي ارتباطي  با رشد فزاينده اي نسبت به گذشته روبرو است ، ارايه فناوري هاي نوين را يکي از تعهدات مسوولان اين اپراتور در قبال کاربران خود دانست.
وي افزود : با بهره برداري از اين طرح کاربران مي توانند  ازسرويس ها ي باکيفيت تر و پيشرفته تر صوت و ديتا استفاده کنند.
فرنچ همچنين خاطر نشان کرد شنتل از راهکارهاي IP آلکاتل لوسنت براي گسترش حجم شبکه و جلوگيري از افزايش هزينه هاي اضافي استفاده خواهد کرد.
آلکاتل لوسنت شرکت فرانسوي آمريکايي است و مقر اصلي آن در پاريس قرار دارد، فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي است.
اين شرکت در بيش از 132کشور نمايندگي دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا تا دسامبر 2007ميلادي 255ميليون و 400هزر نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 84.06درصد است. آمريکا 18 اپراتور تلفن همراه داد که اسپرينت نکستل با بيش از 52ميليون کاربر رتبه سوم جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا