ارتباطات

دريافت 889 شكايت مزاحمت‌هاي تلفن همراه در سه ماهه اول سال جاري

محمد آبايي – مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار ايران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب گفت: تعداد شاكيان در رابطه با مزاحمت‌هاي تلفن ‌همراه در فروردين‌ماه سال جاري 187 مورد بوده كه تعداد 206 مورد به عنوان مزاحم شناخته شدند كه از اين ميزان تعداد 73 مورد محرز نشده است.
وي افزود: از اين آمار 32 مورد به تذكر توجه نكرده و در نوبت اول به مدت يك هفته ارتباط آن‌ها قطع شد اما قطع سه ماهه در نوبت دوم نداشتيم.آبايي درباره‌ي آمار شاكيان در ارديبهشت‌ماه نيز تصريح كرد: در اين ماه 383 نفر شاكي داشتيم كه تلفن‌هايي كه به عنوان مزاحم شناخته شدند 395 مورد بود كه 105 مورد نيز مزاحمتشان احراز نشد.
مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار ادامه داد: از اين تعداد 125 مورد قطع يك هفته در ارديبشهت‌ماه داشتيم كه يك مورد نيز به بار دوم كشيده شده و تلفن آن‌ها به مدت سه ماه قطع شد.
آبايي درباره‌ي اين آمار در خردادماه افزود: 319 مورد شاكي تلفن همراه در اين ماه گزارش شده كه تعداد 367 مورد مزاحم شناخته شدند كه از اين تعداد مزاحمت 91 مورد احزار نشده است؛ از بين اين تعداد 61 مورد به قطع يك هفته و يك مورد نيز به قطع سه ماهه و يك مورد نيز سلب امتياز شد.
آبايي در پايان يادآور شد: از بين شاكيان ممكن است ادعاي مزاحمت از شماره‌هاي ايرانسل، تاليا يا شركت‌هايي كه پيامك انبوه و غير انبوه مي‌فرستند يا مواردي از اين قبيل باشد كه ما نمي‌توانيم در اين رابطه كاري كرده يا به قطع تلفن اقدام كنيم و اپراتور مربوطه در اين زمينه پاسخگو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا