جديدترين گوشي سامسونگ وارد بازار مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که با همکاري  شرکت Giorgio Armani ساخته شده است بزودي به جمع محوصلات سامسونگ در بازار تلفن همراه مي پيوندد.
با توجه به برخورداري اين گوشي از مارک معتبر تجاري پيش بيني مي شود قيمت عرضه اين گوشي بالاي پنج ميليون ريال باشد.
 گوشي Emporio Armani M7500  با 91 گرم وزن در ابعاد12 در 4/47 در 9/114 ساخته شده است.
بر روي اين گوشي آرم  Emporio Armani نيز بر روي گوشي وجود دارد.
از مشخصه‌هاي ظاهري اين مدل سامسونگ مي‌توان به چراغ‌هاي LED در لبه‌هاي کناري گوشي اشاره کرد که در نور شب مي‌درخشند و جلوه‌ بصري جالبي را به گوشي مي‌دهند.
صفحه نمايش به کار رفته در اين گوشي يک نمايش‌گر 2/2 اينچي OLED است که رزولوشني برابر با 320 در 240 پيکسل دارد.
مجهز بودن به کليدهاي مخصوص موسيقي يکي ديگر از مشخصه هاي اصلي اين گوشي به شمار مي آيد.
اتصال چهاربانده‌ي GSM با پشتيباني از GPRS، EDGE و HSDPA براي انتقال پرسرعت داده‌ها ويژگي‌هاي ديگري هستند که در Emporio Armani M7500 مي‌توان به اشاره کرد.
دوربين به کار رفته در اين گوشي يک دوربين 15/3 مگاپيکسلي است که به کمک آن مي‌توانيد تصاويري در اندازه‌ي 1536 در 2048 پيکسل داشته باشيد.
فوکوس اتوماتيک و قابليت فيلم‌برداري مشخصه‌هاي ديگر اين دوربين به شمار مي‌روند. هم‌چنين، دوربين دومي هم براي انجام مکالمه‌هاي تصويري در نظر گرفته شده که عملکرد خوبي دارد.
گوشي همراه سامسونگ مدل Emporio Armani M7500 به پخش کننده‌ي کارآمدي براي پخش موسيقي مجهز است که از فرمت‌هاي مختلفي مانند MP3، AAC، AAC + و WMA پشتيباني مي‌کند. راديو FM، پشتيباني از بلوتوث نسخه‌ دو به همراه A2DP، USB نسخه‌ي دو، پشتيباني از زنگ‌هاي پلي‌فونيک 64 کاناله و MP3، 3G، قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS، MMS و اي‌ميل، مرورگر WAP 2.0/xHTML، خروجي 3.5 ميلي‌متري صدا و هندزفري داخلي از جمله مشخصه‌هايي هستند که در اين گوشي تعبيه شده است.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا