تحقيق و تفحص از مخابرات و استيضاح سليماني بررسي شد

مويدحسيني صدر عضو هيات رئيسه اين کميسيون در گفت‌‏وگو با خبرنگار “ايلنا”، با بيان اينکه از پاسخ وزير ارتباطات به سوالش قانع نشده است، افزود: آقاي سليماني براي پاسخ به سوال من که مربوط به عدم پوشش دهي کامل سيستم مخابراتي در آذربايجان غربي ، نقص فني شبکه‌‏هاي مخابراتي و فقدان بيمه کارگزاران مخابرات بود درخواست يک هفته مهلت کرد. پس از اين فرصت اگر از پاسخ وي قانع نشوم سوال خود را در صحن علني مجلس مطرح خواهم کرد.
وي با اشاره به موضوع تحقيق وتفحص از شرکت مخابرات ادامه داد: اين تفحص مربوط به روند خصوصي سازي شرکت مخابرات است که بيم برخي اعمال نفوذها در آن مي‌‏رود و نمايندگان نگرانند که تعدادي از مديران استان و نزديکان‌‏شان در مزايده‌‏هاي اين شرکت ذي نفع باشند و بيت‌‏المال به گونه‌‏اي حيف و ميل شود.
عضو هيات رئيسه کميسيون انرژي با بيان اينکه سوال سه تن از نمايندگان از وزير نفت نيز در اين جلسه پرسيده شد، افزود: عمده اين سوالات راجع به مشکلات گازرساني در حوزه‌‏هاي انتخابيه نمايندگان بود که محمد کرمي راد نماينده کرمانشاه از پاسخ وزير قانع شد اما سليماني ذاکر ومحمد مهدي پور فاطمي قانع نشدند.
مويد حسيني از سؤال محمدياري از غلامحسين‌‏ نوذري وزير نفت خبر داد و گفت: نماينده تالش معتقد بود که در يکي از شرکت‌‏هاي نفتي تخلفي صورت گرفته است که وزير نفت به آن پاسخ مبسوطي داد اما قانع نشد.
وي در واکنش به اينکه سوالات نمايندگان از وزير نيرو به کجا انجاميد ؟‌‏گفت: آقاي فتاح علي رغم اعلام قبلي در جلسه امروز کميسيون انرژي حضور نيافت.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا