رسيدگي به تقاضاي كشف مزاحمت تلفن همراه در اداره‌ي مشتركان مركزي

عليرضا اصغرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پي‌گيري و رسيدگي به مزاحمت‌ها پيش از اين در اداره‌ي كل بازرسي و پاسخگويي به شكايات اين شركت صورت مي‌گرفت اما از اين پس و بعد از دريافت شكايت پيرامون مزاحمت تلفني اين موضوع در اداره مشتركان مركزي انجام و رسيدگي خواهد شد.
وي همچنين پيش از اين با اشاره به راه‌اندازي سيستم e-care و اين که اين سيستم بيش‌تر براي مشترکاني که از سرويس رومينگ استفاده مي‌کنند و آن‌هايي که دسترسي‌شان به ادارات ما کم‌تر است طراحي شده اظهار کرده بود: براي عضويت در اين سيستم مشترکان به پرتال ارتباطات سيار با آدرس www.mci.ir وارد مي‌شوند و با ورود به بخش خدمات غيرحضوري فرم مربوطه را تکميل و از آن پرينت گرفته و آن را به يکي از ادارات هشت‌گانه دولتي تحويل مي‌دهند.
به گفته‌ي او بعد از احراز هويت مشترک و تکميل مدارک لازم نام کاربري و کلمه‌ي عبور مشترک براي او ارسال مي‌شود که با اين روش مشترک داراي شناسنامه‌اي شده که مي‌تواند کار قطع و وصل سيم‌کارتش را غيرحضوري انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا