نوين بودن صنف گوشي تلفن همراه مانع تشکيل اين اتحاديه در دولت گذشته بود

” محمد شريعتمداري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : در دولت گذشته صنف گوشي تلفن همراه در آغاز فعاليت کاري خود قرار داشت و البته ازهمان ابتدا فعاليت اين صنف براساس قوانين و داراي يک سري وظايف و اختياراتي بودند .
وي افزود : در آن دوره فعاليت گوشي تلفن همراه به صورت خاص در کشور صورت مي گرفت و اين صنف از گستردگي بالايي برخوردار نبود .
مقام عالي وزارت بازرگاني در کابينه اصلاحات اظهار داشت : دوره دوم رياست جمهوري سيد محمد خاتمي برخلاف دوره قبل با تحولات فناوري ارتباطات مواجه شد و بر اين اساس خدمات ارتباطاتي و مخابراتي به غير دولتي ها واگذار شد و اين امکان پديد آمد تا فعالان گوشي تلفن همراه نيز بدنبال جايگاه خود باشند .
وي گفت : تشکيل اتحاديه تلفن همراه در شرايط کنوني کشور بسيار ضروري است و دولت با همکاري فعالان اين صنف مي تواند اتحاديه مستقل را تشکيل دهد .
شريعتمداري به عملکرد شوراي اصناف کشور نيز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : فعاليت شوراي اصناف کشور با توجه به روند روبه رشد اين شورا قابل تقدير است اما نکته اي که همواره بايد به آن توجه شود اين است مسوولان اين شورا نبايد از خدمت رساني به مردم غافل شوند .
162/16/123

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا