واگذاري سيم‌كارتهاي اعتباري همراه‌اول به‌روز مي‌شود

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، سيدتحسين عادلي اظهارداشت: همراه‌اول از تيرماه سال‌جاري، واگذاري سيم‌كارت‌هاي دائمي 288هزار توماني‌اش را به‌روز كرد، از ماه گذشته نيز واگذاري سيم‌كارت‌هاي دائمي 150هزار توماني، به‌روز شد و در حال حاضر، بحث واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌هاي اعتباري را در دستور كار داريم.
عادلي گفت: براي واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌هاي اعتباري، بحث ارسال ملزومات، سيم‌كارت و روش اجرا را به پايان برده‌ايم و در حال انجام تست‌هاي پاياني نرم‌افزار آماده‌شده، هستيم.
وي ادامه داد: سيستم نرم‌افزاري در بحث واگذاري به‌روز، اطلاعات شماره‌گذاري را از مجموعه اطلاعات شركت، استخراج مي‌كند و چون به‌روز است بايد ارتباط مستقيم با شبكه‌ي مالي شركت داشته باشد و نهايتاً اطلاعات متقاضي، در سيستم مشتركين، ثبت و سند برايش ارسال مي‌شود.
مديركل فروش‌خدمات همراه‌اول افزود: تاكنون در تست‌هاي اوليه، به مشكلي برنخورده‌ايم و هدف ما اينست كه در بحث واگذاري، هرگونه خطايي را از بين ببريم. ما وظيفه داريم كه رضايت‌خاطر كامل متقاضيان‌مان را فراهم كنيم، براي ما حسن نيست كه يك متقاضي حتي در دورترين روستا، در ثبت‌نام به‌روزش با مشكلي مواجه شود. در نتيجه، تست‌هاي مربوطه را با دقت انجام مي‌دهيم.
به گزارش فارس عادلي گفت: در حال انجام تست‌هاي پاياني نرم‌افزار هستيم كه انشاءا… حداكثر تا پايان ماه‌جاري، به پايان مي‌رسد و واگذاري سيم‌كارت‌هاي اعتباري نيز به‌روز مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا