ضعيف‌ترين وزيران از نظر عضو شوراي مركزي كارگزاران

وي در اين باره كه ضعيف‌ترين وزيران كابينه كدامند كه به زودي ممكن است وزارتخانه را ترك كنند مي‌گويد: وزارتخانه‌هاي تعاون، كار و رفاه، راه و شهرسازي و صنعت، معدن و تجارت در مجموع كاميابي كمتري داشته‌اند اما توضيح مي‌دهد كه دليل ضعيف بودن اين سه وزارتخانه را بايد در سياست‌هاي انقباضي دولت ديد كه با محافظه‌كاري قابل توجه اجازه نمي‌دهد كه وزارتخانه‌ها با سرعت كار كنند.
وي در جايي از صحبت‌هايش مي‌گويد: به نظر من مطبوعاتي‌ها هستند كه باباي كشور را درآورده‌اند. به نظر من مطبوعاتي‌ها حرف‌هاي پوپوليستي مي‌زنند كه ضد مردم است.
سخنان سعيد ليلاز مبني بر ضعف وزير صنعت، معدن، تجارت و راه و شهرسازي از آنجايي كه وي عضو حزب كارگزاران است جذاب مي‌شود. برخي شايعه‌ها در ميان محافل سياسي – اقتصادي اين است كه حزب كارگزاران علاقه دارد كه رضا ويسه و عبدالعلي‌زاده كه از نزديكان اين حزب هستند را به جاي نعمت‌زاده و آخوندي به وزارتخانه‌هاي صنعت، معدن و نجارت و راه و شهرسازي بفرستد.
وي در پاسخ به پرسش ساعت ۲۴ گفت: موضوع رضا ويسه پيش از اين نيز مطرح شده بود اما آقاي روحاني مي‌داند كه وي از مجلس فعلي راي اعتماد نمي‌گيرد و به همين دليل رييس‌جمهور حاضر نمي‌شود كه كارت خود را به خاطر فردي كه شانس قبولي در مجلس ندارد، بسوزاند.

منبع: ساعت 24

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا