درآمد 709 میلیارد ریالی پست بانک در سال 87

به گزارش سازمان خبری موبنا ، محمود هراتیان نژادی اظهار داشت: در حال حاضر پست بانک در بیش از هشت هزار روستا حاضر و به روستائیان خدمات بانکی ارایه می کند.
وی افزود: تا اسفند ماه گذشته، حدود 20 میلیون تراکنش در شعب بانک در روستاها صورت گرفته بود که این میزان در زمان حاضر از مرز 30 میلیون تراکنش، عبور کرده است.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات ، هراتیان نژادی خاطرنشان کرد: برهمین اساس سفرهای زائدی که از سوی روستائیان برای انجام این تراکنش ها صورت می گرفت، حذف و این امر موجب تحقق صرفه جویی در زمان و هزینه ساکنان روستاها شده است.
وی تصریح کرد: از آغاز فعالیت پست بانک در روستاها تاکنون، بیش از یک میلیون حساب از سوی روستائیان افتتاح شده که به واسطه آن، جذب یک هزار و 153 میلیارد ریال سپرده از این محل صورت گرفت.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین طی یک سال گذشته و با همکاری نهادهای مسوول از جمله سازمان خصوصی سازی ، سود سهام عدالت دو میلیون نفر از روستائیان از طریق شعب پست بانک در روستاها، توزیع شده است.
عضو هیات مدیره پست بانک با اشاره به درآمد و هزینه های پست بانک در سال گذشته گفت: پست بانک ایران در طول سال 87، حدود 709 میلیارد ریال درآمد داشته که از این مبلغ 602 میلیارد ریال آن هزینه شده است.
وی تأکید کرد: درآمد پست بانک ایران در سال 86، حدود 454 میلیارد ریال بود که با یک رشد قابل توجه در سال گذشته، به 709 میلیارد ریال رسید.
128/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا