قیمت تلویزیون های ال ای دی 200 هزار تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت بالای تلویزیون های «ال ای دی» نسبت به تلویزیون های «ال سی دی» باعث شده است تا مشتریان تمایل چندانی به خرید این نوع تلویزیون نداشته باشند.
استمرار کاهش تقاضا برای انواع تلویزیون های ال ای دی باعث شده تا فروشندگان برای فروش بهتر محصولات خود به طور چشمگیری با تعدیل قیمت در بازار عرضه کنند.
تلویزیون های ال ای دی  سامسونگ مدل های شش و هفت هزار که به بهای دو میلیون و 640 هزار تومان و دو میلیون و 840 هزار تومان به فروش می رسید هم اکنون با کاهش قیمت فوق به بهای دو میلیون و 440هزار تومان و دو میلیون و 640 هزار تومان فروخته می شود.
کاهش استقبال مشتریان در حالی است که  تلویزیون های «ال ای دی» با امکانات بالاتری نظیر کیفیت بالای نور، ضخامت بسیار کم، قاب های ظریف، مصرف کم انرژی و حافظه بالای نسبت به سایر تلویزیون ها در بازار عرضه می شود.
درهمین حال رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری معتقد است : تا اوایل سال 90 تلویزیون های لامپی و فلت به طور کامل از بازار خارج وتلویزیون های «ال سی دی» و «ال ای دی» جایگزین آن در بازار می شود.
“ابراهیم درستی” افزود: با کاهش قیمت انواع تلویزیون های “ال ای دی” شاهد استقبال مشتریان از این نوع تلویزیون ها و افزایش سهم فروش این کالا در بازار خواهیم بود.
129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا