پیش بینی فروش 5 میلیون کتابخوان الکترونیکی تا پایان سال

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، به نظر می رسد کتابخوان های الکترونیکی هدیه بسیار مناسبی برای زمان کریسمس باشد زیرا این دستگاه ها به عنوان یک محصول جدید رسانه ای قابل حمل به حساب می آید.
این محصولات جدید با قابلیت هایی که دارند در کنار آیپادها و دیگر دستگاه های پخش موسیقی قرار می گیرند و لوازم جانبی فناورانه ای به حساب می آیند.
ظاهرا افت قیمت و افزایش تعداد کتاب های دیجیتالی در میزان درخواست برای کتابخوان های الکترونیکی همانند کیندل آمازون و نیز کتابخوان سونی بی تاثیر نبوده است.
این دستگاه ها با قابلیت وزن سبک و ظرافت و باریکی، دستگاه های مناسبی برای افرادی که عاشق کتاب و کتاب خواندن هستند به شمار می رود.
اما این دستگاه ها علاوه بر استفاده به عنوان کتاب برای تماشای فیلم ها و موج سواری بر روی اینترنت و نیز اسکن کتاب ها و روزنامه ها به کار می روند.
بر اساس گزارش ISuppli، پیش بینی می شود فروش کتاب های الکترونیکی در طول سال جاری به 5 میلیون دستگاه برسد این در حالی است که در سال گذشته این رقم یک میلیون دستگاه بوده است.
در ماه مه (اردیبهشت) فورستر پیش بینی کرد که فروش کتابخوان های الکترونیکی در آمریکا در طول سال جاری به 2 میلون دستگاه برسد اما بر اساس تحقیقات جدید پیش بینی می شود رقم فروش این دستگاه ها از پیش بینی های قبلی تجاوز کند.
البته این میزان در مقایسه با پیش بینی فروش 225 میلیون دستگاه پخش موسیقی در طول سال جاری، انتظار کمی است.
135/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا