کارت های گرافیک سری EAH5800 اسوس به بازار آمد

به گزارش موبنا،این کارت های گرافیکی که برای نخستین بار در دنیا به تکنولوژی تنظیم ولتاژ مجهزشده اند، به کاربران این امکان را می دهند تا از طریق برنامه SmartDoctor، ولتاژپردارنده گرافیکی(GPU) را افزایش دهند و از این طریق تا میزان 38 درصد کارایی گرافیک را بهبود بخشند. انجام عمل تنظیم ولتاژ ازطریق این امکان تنها با چند با کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود و دیگر به دردسرهای انجام تغییرات برروی تنظیمات BIOS نیازی نخواهد بود.
هر یک از این کارت های گرافیک قادرند تا امکان Microsoft DirectX 11® و سیستم عامل Windows® 7 را پشتیبانی نمایند و تجربه ای فوق العاده در زمینه بازی های کامپیوتری برای کاربران به ارمغان آورند.
این کارت های گرافیک از تکنولوژی موسوم به پردازش 40 نانومتری سود می برند که می توانند عملکردی بهتر برای سیستم با مصرف انرژی کمترفراهم آورند و این امر را می توان مدیون ترانزیستورهای خاص به کار رفته دراین سری از محصولات دانست. علاوه بر این در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های مربوط به حافظه GDDR5 و شده است که می توانند سرعت و عملکرد سیستم را به نحو قابل توجه ای ارتقاء بخشند.
ازدیگر امکانات این محصولات جدید اسوس می توان به امکان نمایش تصویر از سه نمایشگر بطور همزمان و از طریق یک کارت گرافیک اشاره کرد که این امر از طریق امکان DisplayPort Native و همینطور تکنولوژی Eyefinity امکان پذیر می باشد.
به همراه کارت های گرافیک جدید اسوس سری EAH5800، بازی مهیج DiRT 2™ نیز ارائه می شود که یکی از پرطرفدارترین بازیهای ازنوع DirectX 11® است.
20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا