اولین لپ تاپ سه بعدی جهان معرفی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس ” ، این روزها شرکت ایسر تولیدات جدید به بازار معرفی نکرده بود واینطور به نظر می رسید یک حالت رکود درفعالیت های طراحی و تولید ی این شرکت بوجود آمده است .
شرکت ایسر این لپ تاپ سه بعدی جدید را با نام مدل TriDef 3D Experience معرفی کرده است.کاربران این لپ تاپ می توانند با استفاده از عینک مخصوص فیلم ها را بصورت دو بعدی و عکس و تصاویر را به صورت سه بعدی تماشا کنند.
همچنین با استفاده از قابلیت لپ تا پ سه بعدی یاد شده کاربران می توانند هریک از بازیهای رایانه ای Direct X 9 بصورت سه  بعدی استفاده کنند.قابلیت سه بعدی این لپ تاپ از طریق ترکیبی خاص از نرم افزار، یک پوشش یا روکش صفحه نمایش و چندلایه شیشه ، ایجاد شده است.
جزییات بیشتر درباره لپ تاپ سه بعدی ایسر از جمله قیمت فروش و زمان عرضه آن به بازار منتشر نشده است.شرکت تایوانی / چند  ملیتی ایسر/Acer در زمینه تولید  لوازم الکترونیکی فعالیت دارد و یکی از بزرگترین شرکت های دارای حق امتیاز عرضه و فروش کامپیوتر از طریق فروشگاههای زنجیره ای در چین و تایوان است.
این شرکت سومین سازنده بزرگ کامپیوتر در جهان – پس از اچ پی/HP و “دل” /Dell – است .
این شرکت همچنین تولید کننده رایانه های سیار ( لپ تاپ) ، نمایشگر، لوازم جانبی رایانه ، کامپیوترهای جیبی / PDA ، تجهیزات سرور، حافظه و دیگر لوازم جانبی رایانه است.
131/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا