تحویل دو سوم تجهیزات قرارداد شش میلیون خط تلفن همراه تا پایان سال جاری

مدیر عامل کارخانجات مخابراتی ایران از اتمام تولید و تحویل دو سوم از تجهیزات قرارداد شش میلیون خط تلفن همراه به شرکت ارتباطات سیار ایران تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمدابراهیم مطلع درباره قرار داد تولید تجهیزات شش میلیون خط تلفن‌همراه با شرکت ارتباطات سیار اظهارداشت: هم‌اکنون بیش از نیمی از تجهیزات این قرارداد به همراه اول تحویل شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری دو سوم از کل قرارداد عملیاتی و تجهیزات آن تحویل شرکت ارتباطات سیار شود و مابقی تجهیزات این قراراد که برای نخستین بار درکشور توسط شرکت‌های داخلی اجرا می‌شود، سال آینده تحویل کارفرما خواهد شد.
مدیر عامل کارخانجات مخابراتی ایران با اشاره به اشباع بازار تلفن ثابت در کشور گفت: در حال حاضر با روند فعلی در آینده تعداد خطوط منصوبه تلفن ثابت از مشترکان پیشی خواهد گرفت و بنابراین از حدود پنج سال پیش در روند تولید شرکت تغییر استراتژی دادیم.
وی افزود: کارخانجات مخابراتی ایران با توجه به حضور اپراتور دوم و اپراتور سوم در آینده نزدیک در بازار تلفن همراه کشور به سمت تولید تجهیزات شبکه سیار حرکت کرد و اکنون موفق به طراحی و تولید تجهیزات شبکه سیار از جمله آنتن ” بی تی اس ” کرده است.
مطلع تولید دکل یا کانکس (ثابت،سیار و خود کششی) ویژه شبکه سیار، آنتن و رادیو را از دیگر محصولات کارخانجات مخابراتی ایران در بخش شبکه تلفن‌همراه عنوان کرد.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا