مدیر سابق روابط عمومی تالیا مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت صنایع شد

به گزارش  سازمان خبری موبنا  “علی اکبر محرابیان” در متن این حکم انتصابی آورده است: با توجه به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی منصوب می شوید.
وی تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به توانایی های مدیریتی جنابعالی و اختیارات ویژه تفویض شده در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات، نسبت به معرفی خدمات دولت در بخش صنعت و معدن کشور به ملت شریف و بزگوار ایران اسلامی، ساماندهی، ایجاد تحول ساختاری با رویکرد اطلاع رسانی صحیح، سریع و به هنگام، گام های موثری بردارید.
وزیر صنایع و معادن همچنین از زحمات “مهدی عباسی راد” در دوران تصدی مسئولیت یاد شده تشکر کرده است.
به گزارش موبنا  “شاکری” که حدود 20 سال سابقه فعالیت مطبوعاتی دارد، فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات از دانشگاه تهران است و برخی مسئولیتهایش طی این سال ها شامل مدیریت روابط عمومی پروژه تالیا، مشاور مطبوعاتی رئیس کل بانک مرکزی ایران و نیز دستیاری معاونت خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده است.
وی همچنین در حوزه های اجتماعی- سیاسی و اقتصادی به عنوان خبرنگار در خبرگزاری جمهوری اسلامی و به طور همزمان در روزنامه هایی مانند آریا، ایران وجام جم و برخی هفته نامه ها و نشریات خبری دیگر طی دو دهه گذشته فعالیت داشته است.
راه اندازی و مدیریت گروه سایت های خبری و اطلاع رسانی موبنا به عنوان تنها مرجع تولید محتوای خبری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) کشور و مدیر مسئولی ماهنامه تخصصی “تلفن همراه” نیز بخشی از سوابق شغلی مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت صنایع و معادن است.
117/11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا