پین کد سیمکارت خود را در خارج از کشور فعال کنید

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مشترکان تلفن همراه اول که عازم خارج از کشور هستند، نیاز است تا چندین توصیه را در این رابطه مدنظر قرار دهند.
 مشترکان باید در حفظ و نگهداری سیم کارت و گوشی خود حداکثر دقت لازم را به عمل آورده و آن را در اختیار افراد نا آشنا ، متصدی هتل و… قرار نداده و در موارد ضروری حتما“ سیمکارت را از گوشی خارج نموده و نزد خود نگه دارید.
 به محض شماره گیری (0098) هزینه های رومینگ برای مشترک محاسبه خواهد می شود، حتی اگر این تماس بدون پاسخ یامنجر به شنیدن پیغام شبکه باشد و یا شماره گیری بصورت ناقص انجام گیرد شامل هزینه رومینگ خواهد شد.
مشترکان همراه اول در صورت بر قراری ارتباط بین دو تلفن همراه ایرانی در کشور ثالث برای تلفن همراه تماس گیرنده هزینه مکالمه به صورت بین الملل و برای مخاطب هزینه تماس دریافتی مطابق با تعرفه های اعلام شده محاسبه خواهد گردید.
 بنابراین کاهش مدت زمان برقراری ارتباط را در کشور میزبان توصیه می نماییم. در صورت افزایش کارکرد تلفن همراه بیش از مبلغ 200 دلار این شرکت مجاز به قطع تلفن همراه بوده اما بدلیل تاخیر در ارسال این اطلاعات امکان قطع دقیقا“ در حد مجاز تعیین شده وجود نداشته و مسئولیت پرداخت بدهی به هر میزان تا قبل از زمان قطع بر عهده مشترک می باشد. ضمن آنکه احتمال انتقال بخشی از مبلغ کارکرد تلفن به صورتحساب دوره بعد وجود دارد.
117/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا