گوشی M5650 سامسونگ رونمایی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، سامسونگ یکی از تولید‌کنندگان بزرگ تلفن همراه، به تازگی از گوشی M5650 با صفحه تمام لمسی بوده  که تمرکز اصلی آن روی پخش موسیقی برای قشر جوان است، پرده‌برداری کرد.
پس از ارائه   Corby  S3650، تلفن همراه M5650 قابلیت‌های تلفن همراه شرکت سامسونگ برای کاربران جوان و علاقمند به فناوری‌های دیجیتال که به دنبال گوشی‌ هایی با رنگ‌های متنوع و طرحی متمایز هستند و در عین حال خواهان قابلیت‌های اتصال آسان و کاربری عالی نیز هستند، افزایش یافته است.
Corby از زمان عرضه در ماه سپتامبر تاکنون 5/3 میلیون عدد در سراسر دنیا به فروش رفته است و حالا M5650 علاوه بر داشتن تمامی امکانات Corby، به دکمه‌ای اختصاصی برای پخش موسیقی مجهز است.
طراحی خاص M5650 برگرفته از Corby است که گوشه‌های گرد و خمیده در اطراف آن بر پیچیدگی طراحی قبلی می‌افزاید.
همچنین، M5650 قابلیت‌های پیشرفته در زمینه کار با شبکه‌های اجتماعی در اختیار دارد و برای کسانی که به طور فعال با این شبکه‌ها از طریق ایمیل، پیغام‌های کوتاه و وبلاگ‌ها در تماس هستند بسیار مناسب خواهد بود.
M5650 امکان دسترسی مستقیم و سریع به وب سایت‌هایی همچون MySpace، Facebook و Twitter با قابلیت‌هایی همچون ارسال تصاویر و کلیپ‌های ویدئویی را فراهم می‌کند.
در کنار پشتیبانی از استاندارد 3G، Samsung M5650 قابلیت‌های وسیعی همچون WiFi، دوربین سه مگاپیکسلی، رادیوی FM، پخش‌کننده موسیقی، پشتیبانی از اتصال USB 2.0، Bluetooth، امکان بزرگنمایی تصاویر با یک انگشت و رابط کاربری کارتونی دارد.
“Younghee Lee” مدیر عامل بخش بازاریابی شاخه سیستم‌های مخابراتی همراه شرکت سامسونگ در زمان عرضه M5650 گفت: “ما همیشه به دنبال راهی هستیم تا نسل بعدی استفاده‌کنندگان تلفن همراه را راضی نگه داریم.  M5650ویژگی‌های  Corby و قابلیت‌های جالبی برای پخش موسیقی که استاندارد اتصال سریع 3G به آن اضافه شده دارد.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا