بهره‌برداری از 200 پروژه مخابراتی در مازندران

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از 200 پروژه مخابراتی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در واگذاری تلفن ثابت و همراه دایمی نیز به روز هستیم.
به گزارش ایلنا، عباسپور از ارائه پورت‌های پرسرعت خانگی توسط شرکت مخابرات مازندران خبر داد و گفت: هر سازمان و یا ارگانی که خواهان پورت‌های پرسرعت باشد، شرکت مخابرات مازندران برای واگذاری این پورت‌ها آمادگی کامل دارد.
وی افزود: بعد از به روز شدن تمام مراکز تلفن‌های ثابت فعالیت‌های شرکت مخابرات مازندران در دو بخش توسعه سخت افزاری سیستم و شبکه‌های مخابراتی و توسعه فیزیکی و انتقال خدمات اولیه خلاصه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین 100 مرکز مخابراتی دیتا آماده واگذاری پورت‌های پرسرعت هستند.
عباسپور فیبر نوری را مهم‌ترین زیرساخت دنیای جدید مجازی برشمرد و افزود: استان مازندران با 5 هزار و 100 کیلومتر فیبر نوری در حال ارائه خدمات به مردم مازندران است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران بیان داشت: در طرح جامع مشترکان استان مازندران، 57 دفاتر مخابراتی با 800 هزار شماره زیرساخت طرح جامع مشترکان تا هفته ارتباطات سال آینده آماده ارائه خدمات مطلوب به مردم مازندران می‌شود.
عباسپور افزود: 219 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
عباسپور در پایان با اشاره به این که 720 مرکز تلفن ثابت در استان مازندران مشغول به کار است، تصریح کرد: حدود یک میلیون و 360 هزار تلفن ثابت با ضریب نفوذ 7/45 درصد و یک میلیون و 310 هزار تلفن همراه و دائمی با ضریب نفوذ 42 درصد در استان مازندران فعال است.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا