برگزاری دومین جشنواره ICT و رسانه

به گزارش سازمان خبری موبنا محمد حسین پور اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح کیفی و اثرگذاری رسانه‌های فعال در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تقدیر از اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
وی افزود: هدفمندسازی محتوای رسانه‌ها در راستای کمک به توسعه فرهنگ ICT، ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات رسانه ای در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و افزایش و بهبود نقش نظارتی رسانه‌ها در این حوزه، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
حسین پور خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می توان به افزایش میزان اثر گذاری رسانه ها برروند فعالیت ها و سیاستگذاری های متولیان این حوزه و همچنین ایجاد ارتباط مطلوب و اعتماد متقابل میان رسانه و منابع خبری، اشاره کرد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات تصریح کرد: “خبر”، “گزارش”، “مصاحبه”، “تیتر”، “مقاله”، “ترجمه”، “عکس و طرح” و” نقد” از جمله بخش‌های مورد ارزیابی در این جشنواره است.
وی در مورد چگونگی و شرایط برگزاری این جشنواره نیز گفت: تمامی روزنامه نگاران، نویسندگان و خبرنگاران حوزه ICT در نشریات چاپی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی تأکید کرد: متقاضیان باید آثار منتشر شده خود در رسانه‌های مذکور را که از ابتدای بهمن ماه سال 87 تا ابتدای تیر ماه سال آینده به رشته تحریر در آورده اند، به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال کنند.
حسین پور افزود: متقاضیان حداکثر تا اول تیرماه سال 1389 فرصت دارند آثار خود را از طریق پست پیشتاز به روابط عمومی وزارت ارتباطات ارسال و یا نسخه اسکن شده آن را به نشانی پست الکترونیکی ictfestival@ict.gor.ir ارسال کنند.
وی درباره ضوابط این جشنواره نیز اظهار داشت: علاقه‌مندان مجاز به ارسال حداکثر سه اثر در هر یک از بخش‌های مورد ارزیابی هستند که از میان آن‌ها تنها یک اثر به انتخاب هیات داوران به مرحله داوری نهایی راه می‌یابد.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا