افزایش فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک از نیمه فروردین ماه

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران دکتر داوود غفاری با بیان اینکه در حال حاضر حدود 70 دفتر در سطح مناطق 22گانه تهران وجود دارد ، اظهار داشت: با افزایش فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک ، این دفاتر در سال 89 ، صدور پروانه ساختمان ها و همچنین نظارت فنی بر ساخت و ساز را نیز انجام می دهند .
وی افزود : همچنین با هماهنگی های انجام شده به زودی فرآیند استعلام از آتش نشانی که تاکنون از طریق ارسال دستی پرونده ها صورت می گرفت ، به شیوه الکترونیکی و از طریق شبکه اینترنت در دفاتر خصوصی خدمات الکترونیک انجام می شود.
غفاری تصریح کرد :  این موضوع موجب می شود تا زمان پاسخگویی به استعلام های سازمان آتش نشانی از یک تا دو ماه به حداکثر یک هفته کاهش یابد .
به گفته وی انجام بازدیدها ، کنترل نقشه ، استعلام‌های مهندسان ، صدور مجوز طرح ترافیک و صدور مفاصا حساب نوسازی ازجمله وظایفی است که در حال حاضر در دفاتر انجام می شود .
غفاری تسهیل در خدمات‌رسانی ، سرعت و صحت در کار را از اهداف این دفاتر دانست و تصریح کرد : با تکمیل و توسعه وظایف دفاتر خدمات الکترونیک، این دفاتر می‌توانند در ارایه خدمات در بسیاری دیگر از فرآیندها نیز به کار گرفته شوند.
128/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا