سامانه‌ استعلام پروانه و گواهی ساختمان شهرداری تهران راه اندازی شد

به گزارش سازمان خبری موبنا این محصول که با نام “سامانه‌ استعلام پروانه و گواهی ساختمان” در پرتال اینترنتی شهرداری تهران (به نشانی WWW.TEHRAN.IR) در دسترس شهروندان قرار گرفته ، یکی از اقدامات شهرداری تهران در برای تحقق شهر الکترونیکی است. با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح الگوی مصرف و با هدف روان‌سازی استعلام‌های بین ‌سازمانی و حذف کاغذ طراحی و به اجرا درآمده است.
 سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی و شهروندان تهرانی می‌توانند با سایت شهرداری تهران و انتخاب سامانه‌ استعلام پروانه و گواهی ساختمان، مطالب مندرج در پروانه‌ ساختمان و یا گواهی‌های صادره از سوی شهرداری تهران را استعلام کرده و به اطلاعات موردنیاز دست یابند.
سهولت و سرعت دسترسی به اطلاعات از مهم‌ ترین مزیت‌های کاربردی این سامانه است که صرفه‌جویی در زمان را نیز درپی‌خواهد داشت.
شهروندان می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه در پرتال شهرداری تهران و واردکردن اطلاعات لازم (شماره‌ پرونده، شماره‌ شناسایی ملک، شماره‌ و تاریخ پروانه) با صرف کم‌ترین زمان و هزینه از صحت پروانه و گواهی‌های صادره اطمینان حاصل کنند و دیگر نیازی به مراجعه‌ حضوری و فیزیکی در مناطق و یا اداره‌های مختلف شهرداری نیست.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا