جدیدترین گوشی اچ تی سی وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی خیره کننده و بی نظیر با ترکیبی از بهترین نوآوری ها در کنار طراحی منحصر به اچ‌تی‌سی و با جدیدترین امکانات و قابلیت های گوگل اندروید، همه نگاه ها را به خود جلب می کند.
گوشی HTC One A9 با طراحی چشم نواز و جذاب، اولین دستگاهی است که در کنار گوشی های Nexus به اندروید ۶ (Marshmallow)مجهز است. جدید ترین امکانات اندروید ۶ (Marshmallow) در کنار رابط کاربری HTC Senseسلیقه های خاص را راضی کرده و تجربه ای بی نظیر را به شما می‌دهد.
گوشی HTC One A9 با رنگ های غنی و چشمگیر، در سیر تکاملی طراحی منحصر بفرد خانواده HTC One، تبلور زیبایی و شکوفایی سری HTC One است. دوربین های این دستگاه به همراه قابلیت های قدرتمند و در عین حال ساده برای ویرایش، عکس هایی شفاف با وضوح بالا ثبت می کنند. دوربین جلویی HTC One A9 که از فناوری اولتراپیکسل بهره می‌برد و تا سیصد برابر بیشتر نور جذب می کند، حتی در نور بسیار کم، سلفی های بی نظیری را ثبت می‌کند. ™ HTC BoomSound و™Dolby Audio صدایی همه جانبه، عمیق و طبیعی را در هدفونی با کیفیت عالی برای استفاده هر چه بهتر از فیلم ها و موسیقی ها و بازی ها، انتقال می‌دهد.
قاب های™HTC Dot View با طراحی ماتریکس صفحه بیرونی و نمایشگر هوشمند، لیست آخرین تماس ها و پیغام ها، گزارش آب و هوا و پیام ها را نشان می‌دهد.
گوشی HTC One A9 در رنگ های خاکستری مفرغی، نقره ای یخی و طلایی صورتی در بازار ایران عرضه می‌شود.
129/

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اچ تی سی مگه بتونه با افزایش مدل های گوشیش گلیمشو از آب بکشه بیرون. مثل اینکه در رقابت داره کم میاره و ورشکست میشه.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا