پست خوزستان در درآمدزایی رتبه دوم کشور را کسب کرد

مهران حموله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: در سال گذشته 10 درصد درآمد پست خوزستان از طریق پست های ویژه حاصل شده است.
وی افزود: اداره کل پست خوزستان در سال گذشته رتبه دوم کشور را به لحاظ کیفی و درآمدزایی را به خود اختصاص داد.
مدیرکل پست خوزستان ادامه داد: ضریب تعادل درآمد و هزینه در پست خوزستان به 93 درصد رسیده که رقمی قابل توجه و مناسب است
حموله ادامه داد: در راستای توسعه فعالیت‌های خود در این خصوص باجه‌های الکتررونیکی در استان راه‌اندازی شده، قراردادهایی با تامین اجتماعی و مالیات نیز منعقد شده است تا به این وسیله علاوه بر افزایش خدمت‌رسانی به مردم شاهد حرکت به سمت درآمدزایی باشیم.
وی در خصوص پست خرمشهر نیز تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین معضلات موجود در خرمشهر نبود کدهای پستی 10 رقمی در شهرستان است.
مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: اگر مشکلات مربوط به تامین اعتبار حل شود ظرف مدت شش ماه آماده‌سازی لازم به‌منظور نصب کدپستی در این شهرستان نیز انجام خواهد شد.
حموله اضافه کرد: در خرمشهر هم‌اکنون 12 واحد پستی شامل 9 واحد شهری و سه واحدروستایی نصب و 124 صندوق شهری نیز به مردم واگذار شده است.
وی خاطرنشان‌کرد: تعداد مرسولات صادره در اداره پست خرمشهر بالغ بر یک میلیون و 570 هزار نامه بوده که دلیل زیاد بودن این رقم نیز سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان و نامه‌های مردمی آن بوده است.
مدیرکل پست خوزستان افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در سال گذشته در پست خوزستان انجام شد راه‌اندازی پست ویِِژه بوده است که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.
حموله گفت: براین اساس هشت درصد درآمدهای پستی خرمشهر از طریق مرسوله‌های پست ویژه حاصل شده است.
وی ادامه داد: در خرمشهر و به ازای هر 13 هزار و 330 نفر یک واحد پستی به ارائه خدمات می‌پردازد.
مدیرکل پست خوزستان در پایان اظهارداشت: یکی دیگر از مشکلات اداره پست خرمشهر کمبود پرسنل بود که با عنایت وزیر ارتباطات و تصویب طرح مورد نظر برای افزایش تعداد پرسنل خوشبختانه این مشکل نیز تاحدودی رفع شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا