1115 کیلومتر از جاده‌های گلستان زیرپوشش تلفن همراه است

سیدغلامرضا عرب‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سال‌های اخیر اظهار داشت: از اواخر سال 1385به گونه‌ای عمل کردیم که شرکت مخابرات استان گلستان از یک شرکت زیان‌ده به شرکتی سودده تبدیل شد.
وی عملکرد مالی شرکت مخابرات استان گلستان در حوزه بهره‌وری را از افتخارات کارکنان این شرکت دانست.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان با اعلام ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان در سال 1384 از 30/42 درصد، به رشد 43/23 درصدی حال حاضر رسیده است.
عرب‌هاشمی با اشاره به تحقق مصوبات سفر هیئت دولت در بخش مخابرات استان یادآور شد: 100 درصد مصوبات سفر اول و 98 درصد مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان اجرایی شده است.
وی با اشاره به تعداد تلفن‌های همگانی در این استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد دستگاه‌های تلفن همگانی استان از مرز 5 هزار دستگاه عبور کرده است.
عرب‌هاشمی پروژه‌هایی که در هفته ارتباطات سال جاری در شهر گرگان بهره‌برداری رسید را 14 پروژه اعلام کرد و گفت: میزان اعتبار تخصیص یافته برای این تعداد پروژه 8 میلیارد و 430 میلیون ریال بوده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان همچنین با اشاره به پروژه‌های مخابرات در هفته ارتباطات در سطح استان خاطرنشان کرد: در هفته ارتباطات و روز جهانی مخابرات، بهره‌برداری از 66 طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر 67 میلیارد ریال در استان گلستان با حضور استاندار گلستان آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: از جمله اماکنی که تلفن ثابت در آن موجود نیست، اسکله بندرترکمن و همچنین پروژه مسکن مهر استان است که در صورت تجهیز این مناطق، در خصوص واگذاری تلفن ثابت اقدام می‌شود.
عرب‌هاشمی فراهم‌کردن تسهیلاتی از جمله سیستم اینترنتی پورتال و سیستم 1818 را برای رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر پرداخت قبوض مورد تاکید قرار داد و خواستار تلاش مردم برای پرداخت مطالبات مخابراتی شد تا تسریع در توسعه این بخش با شتاب بیشتری ادامه یابد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا