رگولاتوری ازموضع گیری برابر شورای رقابت امتناع می کند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا رییس شورای رقابت  با تدوین  نامه ای اعلام کرد:  “سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید با معرفی نمایندگان جدیدی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زیر نظر شورای رقابت مجددا تشکیل شود.”
جمشید پژویان، رییس شورای رقابت  چندی پیش  نامه‌هایی به شرکت‌های مخابرات استانی، اپراتورهای تلفن همراه، سازمان تنظیم مقررات و وزارت ارتباطات ارسال کرده بود و در آن نامه‌ها خواستارشد تا  برای تعرفه‌گذاری و درخواست مجوز تنها با شورای رقابت مکاتبه کنند .
 همچنین در این نامه از عبارت «کرم‌پور رییس سابق تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» استفاده شده است، و آمده ، تا زمانی که نماینده یا نمایندگانی از سوی وزیر به شورای رقابت برای ریاست سازمان پیشنهاد نشوند، شورا، سازمان را به رسمیت نمی‌شناسد.
خبر به رسمیت نشناختن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  از سوی شورای رقابت هرچند خیلی سریع در راس اخبار آی تی قرار گرفت ولی تاکنون این سازمان هیچ موضعی را در خصوص اظهار نظر رییس شورای رقابت اتخاذ نکرده است.
این درحالی است که در پی تماس خبرنگار سازمان خبری موبنا با محمد کرم پور رییس سازمان  تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وی از پاسخ به موضع گیری رییس شورای رقابت شدیدا امتناع کرد .
182/11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا