مزایای مرکز تماس ویژهی مشترکان سازمانی رایتل
موبنا – با راهاندازی مرکز تماس ویژهی مشترکان سازمانی رایتل، آن دسته از مشترکان رایتل که از خدمات ویژهی سازمانی این اپراتور استفاده میکنند، میتوانند ضمن استفاده از سبد محصولات و خدمات رایتل، از مزایای مرکز تماس نیز بهرهمند شوند؛ پاسخگویی به درخواستها و مشکلات مشترکان در کوتاهترین زمان ممکن از جملهی این مزایا است و مشترکان سازمانی در بدو تماس به صورت خودکار شناسایی شده و تماس آنها به صف مجزایی هدایت میشود.
فضای پاسخگویی در نظر گرفته شده کاملا مستقل از صف تماس ویژهی مشترکان عادی است و با تعریف متفاوتی از سطح ارایهی خدمات توسط کارشناسان و متخصصان آموزش دیده متناسب با سبد محصولات و خدمات دریافتی، به مشکلات آنها رسیدگی میشود.
خدمترسانی به مشترکان سرویسها و خدمات سازمانی به صورت شبانهروزی و در تمام ایام هفته از طریق این مرکز صورت میپذیرد؛ بنابراین مشترکان میتوانند با اطمینان خاطر از سرویسها و محصولات سازمانی رایتل استفاده و در صورت بروز خطا یا مشکل و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با نحوه استفاده از سرویسها به صورت شبانهروزی با این مرکز تماس ارتباط داشته باشند.
همچنین در این مرکز، کارشناسان آموزشدیده در حوزه خدمات و محصولات سازمانی پاسخگوی مشترکان هستند و میتوانند با استفاده از دانش خود به راهنمایی و حل مشکلات آنها بپردازند؛ مشترکان در صورت نیاز از طریق این مرکز به متخصصان حوزه خدمات و سرویسهای سازمانی معرفی میشوند و در اسرع وقت راهنماییها و مشاورههای تخصصی لازم به آنها ارایه میشود.
نمایندگان رسمی معرفی شده از سوی مشترکان سازمانی رایتل که از سبد محصولات و خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده میکنند، میتوانند از طریق شماره تلفن ۲۰۰ از خطوط رایتلی و ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با این مرکز تماس گرفته و از “خدمات ویژه مشترکان سازمانی” بهرهمند شوند.