لزوم تعیین تکلیف دولت برای دریافت ارز شرکت‌های فاوا

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات، رمضانعلی سبحانی فر در افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه تلکام متذکر شد: امروز تکنولوژی در تمام امور زندگی ما وارد شده و به تدریج جای فضای فیزیکی را پر می‌کند برهمین اساس هر روز با نیازمندی‌های جدید در این عرصه مواجه می‌شویم و بر همین اساس لازم است ضوابط و مقررات جدید متناسب با توسعه این توانمندی‌ها تدوین شود.
وی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم نیازمندی‌های جامعه را پاسخ دهیم. اینکه امروز بیش از ۲۰ محصول جدید رونمایی می‌شود جای تبریک دارد. این ظرفیت با تکیه بر توان داخلی ایجاد شده و باید تلاش کنیم تجربیات مختلف در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم نیازهای جامعه را با تکیه بر توان داخل پاسخ دهیم.
این نماینده مجلس همچنین به لزوم بهره گیری بیشتر از دولت الکترونیک تاکید و اظهار کرد: به دستگاه‌های اجرایی مختلف تاکید کرده‌ایم که باید بر بستر دولت الکترونیک قرار گیرند.
وی با اشاره به امضاهای طلایی گفت: فسادهای اداری به این طریق ایجاد می‌شود اما اگر این دستگاه‌ها الکترونیک بود قطعاً اتفاقاتی مشابه آنچه در عرصه خودرو اتفاق افتاد رخ نمی‌داد.
سبحانی فر یادآور شد: البته ممکن است در این مسیر برخی مشکلات قانونی هم داشته باشیم اما باید استفاده از خدمات دولت الکترونیک افزایش یابد. امروز سامانه تجارت الکترونیک باید از گذشته فعالتر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا