دانلود Boxy Boarder بازی اسکی‌باز برای اندروید

دانلود Boxy Boarder بازی اسکی‌باز برای اندروید

Boxy Boarder محصول جدید استودیو بازی سازی TMSOFT است که می تواند با گیم پلی بسیار سرگرم کننده خود بازیکنان را ساعت ها به چالش بکشد.

مجله آنلاین موبنا –  در این بازی فقط به زمان‌بندی دقیق احتیاج دارید تا به درستی روی سطوح برفی شیب دار فرود آمده و پرش بلند تری انجام دهید. شاید در ابتدا کنترل بازی به دلیل عدم وجود هیچ نکته و تذکر آموزشی، کمی نا مفهوم باشد اما با توجه به سادگی رابط کنترلی آن چندان نیاز به آموزش احساس نمی شود. سیستم امتیاز دهی با اجرایِ پی در پیِ پرش های بلند و حرکات نمایشیِ اجرا شده توسط کاراکترِ بانمکِ بازی همگام شده است بدین صورت که هر چقدر بتوانید پرش های بدون شکست و پشت سرهمِ بیشتری انجام دهید، ضریب مجموع امتیازات‌تان بیشتر می شود و می توانید رکورد بالاتری به ثبت رسانید. رکورد خود را تا می توانید بالا تر برده و در لیدربورد بازی پیشرفت کنید.

Boxy Boarder

کاراکتر جعبه مانند بازی در حین اجرای اسکیل های نمایشی دیالوگ های ژاپنی به زبان می آورد که تا حدودی از سادگی بیش از حد بازی کاسته است اما همین سادگی اندکی بازی را بی هدف جلوه می دهد! تنها کاری که می کنید بالا بردن رکورد امتیازات است و هیچ المان دیگری به غیر از کاراکتر های اضافی که همگی قفل هستند به چشم نمی خورد. البته با توجه به این که بازی هنوز در مرحله Unreleased قرار دارد نباید انتظار زیادی داشت چرا که سازندگان معمولا بازی ها را برای دریافت نظرات و کسب اطلاعات از تجربه کاربران به این شیوه عرضه می کنند و مخلص کلام؛ بازی در آینده و بعد از خارج شدن از حالت آزمایشی بسیار بهتر خواهد شد.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Boxy Boarder
  • دسته: اکشن
  • ورژن: 0.1
  • شرکت سازنده: TMSOFT
  • حجم: فایل نصبی: 21 MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: 2.3 و بالاتر

تصاویر Boxy Boarder:

دانلود بازی اسکی‌باز جعبه‌ای:

 منبع: اندروید زوم