سیستم اعلام حریق آتش نشانی خانگی

نقشه مدار سیستم اعلام حریق ساختمان هوشمند همانطور که در سایت آراد برندینگ اشاره شد کاملا تخصصی و کاربردی توسط بهترین مهندسین برق در پروژه های مختلف ساختمانی و برق کشی طراحی می شوند، شما برای نصب و راهنمایی های لازم در خصوص نقشه مدار سیستم های اعلام حریق خود می توانید با مراجعه به نمایندگی ما و کمک از کارشناسان بهترین و عالی ترین خدمات را در این زمینه دریافت کنید.

سیستم اعلام حریق هوشمندانه و قابل کنترل در کل آپارتمان و ساختمان شما ایجاد می گردد که رقیبی از نظر نوع قطعات و نوع نقشه مدار در شرکت ها و نمایندگی ها و بازار های مختلف ندارد.

سیستم اعلام حریق آتش نشانی

امروزه در بازار کشور ما وقتی برای خرید کالایی اقدام می کنیم با نام برندهای مختلفی مواجه می شویم، خرید سیستم اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و می توان آنها را با نام شرکتهای تولیدی ایرانی و خارجی خریداری کرد.

در ادامه قصد داریم چند نمونه از این تجهیزات را بیان کنیم تا با آنها آشنا شوید:

دتکتور اعلام حریق erse: این لوازم را بر اساس نوع حریق به سه دسته تقسیم می کنند که می توان به نمونه های حرارتی، شعله ای و دودی اشاره نمود، با توجه به نام هر کدام از این محصولات می توان حدس عملکرد آنها را زد که با وجود دود، شعله و حرارت سیستم فعال می شود.

سیستم اعلام حریق آتش نشانی خانگی

شستی اعلام حریق: با دیدن حریق فرد می تواند آن را فشار دهد و این قطعه بر خلاف دتکتورها که اتوماتیک هستند به صورت دستی کار می کنند و بعد از مشاهده آتش فعال می شوند.

پنل اعلام حریق آتش نشانی: اصلی ترین بخش در سیستم اعلام حریق آتش نشانی را اگر بخواهیم معرفی کنیم پنلها هستند که وظیفه ایجاد ارتباط بین شستی، دتکتور، آژیر و غیره را بر عهده دارند، یک پنل استاندارد و مرغوب باید بتواند خطای قطعی مدار را اعلام کند و وظیفه دیگر آن در موقعی که برق قطع می شود برق را وارد مدار کند.

تمام قطعات و تجهیزاتی را که در این قسمت ذکر کردیم باید مورد تایید و استاندارد باشند، البته لیست این قطعات که قابلیت استفاده را دارند دائما در حال بروزرسانی هستند و اینگونه نیست که تایید شوند و مدت طولانی بتوان با اطمینان از آنها استفاده کرد.

سیستم اعلام حریق خانگی

یکی از محصولاتی که در سراسر جهان توسط دولتها به صورت جدی پیشنهاد می شود سیستم اعلام حریق با دزدگیر اماکن خانگی می باشد زیرا همانطور که می دانید هنگام آتش سوزی ممکن است هیچ صدایی شنیده نشود و فرد خیلی دیر متوجه خطر شود و این مسئله یعنی به خطر افتادن جان یک شخص و موارد زیادی وجود داشته است که افراد در منزل خود در حال استراحت شبانه بوده اند و متوجه حریق نشده اند و جان خود را از دست داده اند اما این سیستم هم به عنوان یک هشدار دهنده کاربرد دارد و هم می تواند باعث جلوگیری از خطرات جانبی دیگر شود و به طور کلی یک نوع محصول بسیار پر مصرف و عالی در زندگی به شمار می رود و وجود آن در هر خانه ای ضروری می باشد.

یکی از نکات مثبت درباره این محصول را می توان سرعت عمل آن دانست زیرا دارای یک نوع فناوری می باشد که در زمان بسیار کمی حریق را تشخیص می دهد و در این مواقع حتی ثانیه ها هم ارزش بسیار زیادی دارند و هر چه زودتر باید اقدام به ترک محل مذکور کنید و این دستگاه کاری می کند که شما در همان دقایق اول متوجه خطر به وجود آمده خواهید شد زیرا یک نوع سیستم صوتی بسیار قوی بر روی آن نصب شده است که قادر است آژیر بسیار بلندی را در سراسر خانه پخش کند و این صدا هر فردی را آگاه و هوشیار خواهد کرد.

سیستم اعلام حریق آتش نشانی خانگی

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که نوع و کیفیت سیستم اعلام حریق خانگی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید نصب آن به صورت اصولی انجام شود تا سریعا تشخیص حریق انجام شود و برای تهیه چنین محصولی یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم که در ادامه آن را به شما معرفی خواهیم نمود.

یک سیستم امنیتی همچون دوربین مدار بسته بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا کوچک ترین مشکل و اختلال در آن می تواند به قیمت جان افراد تمام شود پس بهتر است بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را تهیه کنید و آسایش و آرامش بیشتری نیز داشته باشید و به این منظور شما می توانید با فروشنده ای در ارتباط باشید که سابقه بسیار درخشانی در بازار دارد و توانسته اعتبار زیادی را کسب نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا